loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 165 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Tipard DVD Creator v3.5.6 - نرم افزار ساخت دی وی دی فیلم

Tipard DVD Creator نرم افزار حرفه ای در زمینه ساخت DVD می باشد ، یک نرم افزار چند منظوره ساخت DVD به منظور کمک کردن به کاربران جهت قرار دادن کلیپ های ویدئویی مختلف با فرمت های 3GP, ASF, AVI, DV, VOB, FLV M2TS, MTS, SWF, MKV, MPEG, MPA, DAT, MP4, TS, MOV و ... می باشد ، و برای ساخت یک پوشه DVD عمومی یا فایل ISO و همچنین رایت مستقیم بر روی DVD را می دهد. 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 197 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Winamp Pro v5.66 Build 3512 - نرم افزار قدرتمند پخش موزیک و فیلم

Winamp یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پخش صوت و تصویر بوده و از گذشته تا به حال کاربران بی شماری را به خود اختصاص داده است و به واسطه قابلیت های فراوانی که دارد روز به روز به کاربرانش اضافه می شود. این پلیر محبوب و قدرتمند که از گذشته تا به حال تغییرات فراوانی را هم در خود می بیند چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر اضافه شدن امکانات دیگر پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Winamp که حالا نسخه جدید آن ارائه شده علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است نقش یک ویدئو پلیر حرفه ای را هم ایفا کند و فیلم را به نمایش در آورد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 229 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.7 Final  نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار رایت burnaware profess

shayan بازدید : 747 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 

K-Lite Mega Codec Pack یک بسته ی نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و عالی از مجموعه کدک ها می باشد که می توانید با آن به تماشای فیلم ها بپردازید. اگر در اجرا و پخش انواع مختلفی از فرمت های فیلم و موسیقی در کامپیوتر خود مشکل دارید حتما این مجموعه را نصب کنید. شما با نصب این نرم افزار توانایی پخش و ایجاد تمام پسوندهای صوتی و تصویری را خواهید داشت.به طور خلاصه این نرم افزار کاملترین و بهترین نرم افزار پخش فایل ها و گلچینی بسیار فیلترهای Direct Show و کدک های VFW/ACM می باشد. این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی کاربر پسند بوده و توسط آن تمامی فایل های چند رسانه ای به سادگی و بدون نرم افزار جانبی اجرا خواهند شد. به عبارت دیگر، این مجموعه تمامی چیزیست که شما برای اجرای فایل های صوتی و تصویری مختلف بدان نیاز دارید. در کنار این امکانات، کدک های Quicktime و Real Player به همراه نرم افزار Windows Media Player Classic نیز در این مجموعه وجود دارند. در این نسخه که امروز در سایت برای دانلود قرار داده ایم برخی از قسمت های این برنامه بروز شده است که آن ها را نام می بریم :

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- توانایی پخش ۹۹% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- آپدیت Media Player Classic Home Cinema به ورژن جدید
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
و … این نرم افزار محصولی از کمپانی Codec Guide می باشد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


1

shayan بازدید : 167 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

VSO Video Converter نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری  .avi .divx .flv .mpg .mkv .wmv .xvid Blu-rays DVDs .ac3 .dts .mp3 .wav .wma .flac .mka .ape .mp1 .mp2 .mpa .mpga .mpu .aac .m4a .ma4 .mpc .ogg .ra .ram .rm .aif .wav .wave .au میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد. 

 


تبدیل فرمت صوتی و تصویری VSO Video Converter 1.1.0.20

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

shayan بازدید : 234 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

مالتی مدیا

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,303
  • بازدید ماه : 797
  • بازدید سال : 54,804
  • بازدید کلی : 292,996
  • کدهای اختصاصی