loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 465 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

زمان دوستی غربت عاشقی، زمان عاشقی مست عادتم، زمان عادت دیونتم، اینو داشته باش که مردتم ،از قطره بارون شدی اقیانوسی عمیق مثل زنجیلی جدا نشدنی به یادتم.

شبی تاریک می خوابم خوابی عمیق چشایم را کور کرده است دیواری قوی سنگینی میکند سقف به لرزه میگیرد دنیایم دگرگون است ستاره های شب دگر نوری ندارند ماه ای نمیبینم گریه کنان گفتند امشب نیومد به خوابم.

shayan بازدید : 583 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

چند مدتیه که به غیرم میگفتی دوستت میدارم در حالی که همیشه سوی سوی توام،میبایست به دلیل وجودت میگفتی،همیشه سوالی عمیق کل وجودم را پرکرده است،با خودم می پرسیدم ایا من عاشق دلباخته ی اون بوده ام،سکوتی عمیق همه جایم را پرکرده است،دلیل مرگم خواهد شد.

shayan بازدید : 443 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

دوس داشتن شیرينه مثل طعم شيريني اينو بدون که آبجي مني.

 ميترسم از روزي که من نباشم ما نباشيم ميمونه آرزويي براورده نشدن خدا نکنه.

 کي کجا فاصله هر چي دوري نيست فقط نزديکيست.

 ديونه منم چون ديونه عالمم عالمي که تو نباشي پس ديونه ام.

shayan بازدید : 431 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

زمين به وسعت بزرگيش اقيانوسي عمين جايي نيست من در کنارت نباشم هر جا که هستي منم هستم ستارهاي شب ناله کنان گريه گريه ميکنن تا در آغوش تو باشم.

shayan بازدید : 503 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (2)

تاریخ انتشار: ۱۷ July 2015 (USA)
کیفیت: CAMrip پرده سینما
محصول کشور: آمریکا
ستارگان: Paul Rudd, Michael Douglas, Corey Stoll
کارگردان: Peyton Reed
ژانر: اکشن | علمی تخیلی
اطلاعات بیشتر:
تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

اسکات ( پُل راد ) مرد جوانی است که به دلیل انجام دزدی، مدتی را در زندان سپری کرده و به تازگی آزاد شده است. همسرِ سابق لنگ که علاقه ای به دیدن او ندارد، اسکات را از دیدن دخترش محروم کرده تا زمانیکه وی بتواند از لحاظ قانونی به عنوان حمایت کننده فرزندش شناخته شود. اسکات که به دلیل سابقه کیفری قادر نیست شغل آبرومندی داشته باشد، تصمیم می گیرد به خلافکاری به نام لوئیس ( مایکل پنا ) ملحق شود و به خانه ای دستبرد بزند. اما اسکات در این خانه به جز یک لباس که فکر میکند لباس مخصوص موتوسواران هست چیزی پیدا نمی کند. به همین جهت وی لباس را به منزل آورده و پس از پوشیدن آن متوجه می شود که این لباس، یک لباس عادی نیست. اما پس از بازگشت به منزلی که لباس را از آن دزدیده دستگیر می شود. اسکات بزودی متوجه می شود که این لباس خارق العاده را دانشمندی به نام هنک پایم ( مایکل داگلاس ) ساخته و حالا این دانشمند قصد دارد از اسکات استفاده کند تا…

shayan بازدید : 407 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

 تاریخ انتشار: ۲۰۱۵/۰۷/۲۰
کیفیت: ۷۲۰p web-dl خوب
محصول کشور: انگلستان
ستارگان: Karel Roden , John Hannah , Margo Stilley
کارگردان: Ray Burdis
ژانر: هیجان انگیز
اطلاعات بیشتر:
تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

این فیلم بر اساس کتابی از نیجل مک‌کری بنام "هسته شرارت" می باشد. داستان فیلم در مورد کارآگاه مارک و گروهیان اِما می باشد که تماسی مبنی بر یک تصادف دریافت می کنند و سر صحنه حضور می یابند، اما این دلیلی نیست که آنها آنجا هستند. سر صحنه تصادف بدن تجزیه شده یک زن را پیدا می کنند و…

shayan بازدید : 337 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

 1 July 2015 (USA)تاریخ انتشار:
محصول کشور: آمریکا
ستارگان: Arnold Schwarzenegger, Jason Clarke, Emilia Clarke
کارگردان: Alan Taylor
ژانر: اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی
اطلاعات بیشتر:
تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

آرنولد این بار به جنگ اسکای نت که به زمین حمله کرده اند. و فشار دشمنی تازه شروع به مبارزه میکند که از انجایی که اسکای نت شروع شود و …

shayan بازدید : 685 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

تاریخ انتشار: ۲۰۱۵/۰۳/۱۵
کیفیت: HDrip 1080p عالی
محصول کشور: آمریکا
ستارگان: Jude Law, Rose Byrne, Melissa McCarthy
کارگردان: Paul Feig
ژانر: اکشن | کمدی | جنایی
اطلاعات بیشتر:
تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

یک میزگرد محدود از تحلیلگران سازمان سیا (CIA) تشکیل می شود تا داوطلبان نفوذ مخفیانه به تشکیلات یک فروشنده سلاح های مرگبار را بررسی کنند و با یافتن گزینه مناسب، از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری کنند…

shayan بازدید : 700 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (1)

دوبله فارسی:دارد

تاریخ انتشار:2014/8/7

کیفیت:BRRIP 1080P عالی

تولید:آمریکا

ستارگان:Megan Fox, William Fichtner, Will Arnett

کارگردان:Jonathan Liebesman

ژانر:اکشن / ماجراجویی / کمدی

اطلاعات بیشتر:تماشای فیلم برای افراد زیر 13 سال ممنون میباشد.

داستان درباره 4 لاک پشت نینجا به نامهای لئوناردو،رافائل،میشل انجلو و دوناتلو میباشد که باید درباره دشمن اهریمنی و شرور به نام "شرودر"ایستادگی نمایند و...

shayan بازدید : 34047 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)


Deadly premonition بازیی در سبک ترسناک-ماجراجویی می باشد که چند ماه پیش توسط کمپانی Ignition Entertainment برای PS3 منتشر شده بود و حال این نسخه نیز برای PC منتشر شده است. داستان بازی در مورد یکی از پرونده های پیچیده و عجیب جنایی است که به کاراگاه حرفه ای و متخصصی به نام Francis York Morgan داده می شود تا به دنبال حل معماهای موجود در این پرونده بپردازد . محتوای اصلی در این پرونده مربوط به قتل هایی زنجیره ای می شود که همگی با ترتیبی خاص و حرفه ای انجام شدند که عوامل فرا طبیعی در کنار عناصر واقعی موجود در این پرونده دیده می شوند.

shayan بازدید : 264 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

والپیپر اندروید سیارک ها Asteroids Pack : در آینده، زمانی که انسان ها به فضا رفت و آمد خواهند کرد ، با بسیاری از انواع سیارات روبرو می شوند. در بعضی از آنها منابع و مواد معدنی کمیاب که در سیاره زمین در دسترس نیستند، وجود دارد. در برخی از سیارک ها گونه های بیگانه زندگی می کنند. این تصویر زمینه نیز شامل بسیاری از انواع سیارک می باشد. مانند دوربینی پویاست که سیارک ها را می توانید به صورت ۳ بعدی مشاهده کنید. تصاویر، نور و فضای لایووالپیپر را میتوانید به دلخواه خود تنظیم نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Asteroids-Pack

shayan بازدید : 203 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)


جدید : فایل های PDF  به صورت جداگانه برای دانلو دقرار داده شد !  

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی ! 

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است

( بخش ویژه نمایش فایل )

این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیریآموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 275 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 203 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 389 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادیتور حرفه ای هگزادسیمال

WinHex 17.0

 

 

 

 

تمام برنامه نویسان، هکر ها، Cracker ها، و کاربران حرفه ای کامپیوتر، همیشه یک ادیتور هگزا دسیمال حرفه ای بر روی ویندوز خود دارند. کاربرد اصلی این ادیتور ها، نمایش و یا ایجاد تغییر در کدهای تشکیل دهنده فایل ها است.

 

تمام فایل های کامپیوتری (متن، موسیقی، فیلم، نرم افزار، عکس، و ...) از مجموعه ای از کدها تشکیل شده اند. برنامه های نمایش دهنده فایل ها، این کدها را خوانده و محتویات آن را (مثلا یک فیلم) نمایش میدهند. اما اگر این فایل ها را با یک ادیتور هگزا دسیمال باز کنید، میتوانید کدهای تشکیل دهنده آنها را ببینید.

 

نرم افزار WinHex یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین ادیتورهای هگزادسیمال است. این نرم افزار میتواند به صورت مستقل از سیستم عامل، کدهای تشکیل دهنده محتوای فایل ها را نمایش داده و ویرایش کند. توسط WinHex میتوانید محتویات یک فایل، یک فولدر، یک درایو، و حتی کل دیسک سخت را به صورت یکپارچه و در قالب مجموعه ای از کدها مشاهده کنید. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات موجود در حافظه Ram و حتی تغییر بلادرنگ آن نیز هست. این قابلیت برای برنامه نویسان و کرک کننده های نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 244 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند آخرین روز دایناسور ها

Last Day of the Dinosaurs

 

 

 

 

دایناسورها برای میلیون ها سال حاکم مطلق کره زمین بودند. آنها آنقدر قوی، درنده خو، و تکامل یافته بودند که در محیط زندگی آنها امکان بقا برای هیچ حیوان دیگری وجود نداشت. به همین دلیل در طول میلیون ها سال زندگی دایناسور ها، گونه های دیگر جانوران نتوانستند تکامل پیدا کنند.

اما بعد از انقراض دایناسور ها، سایر گونه های جانوری توانستند تکامل پیدا کنند و در سراسر جهان پراکنده شوند.

 

دلیل انقراض دایناسور ها همیشه یک موضوع بحث برانگیز در بین زیست شناسان است. عده ای به وجود آمدن یک دوره یخبندان شدید را دلیل انقراض دایناسور ها میدانند. و عده ای هم معتقدند برخورد یک شهاب سنگ عظیم و عوارض بعد از آن باعث شده تا نسل دایناسور ها از بین برود. در این میان البته دلایل دیگری هم مطرح میشود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 192 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 293 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل کلاه قرمزی نوروز 92

 

 

 

 

بدون شک کلاه قرمزی محبوب ترین برنامه عروسکی برای ما ایرانی هاست. شخصیت کلاه قرمزی برای اولین بار در سال 1371 در برنامه ای با عنوان صندوق پست در تلویزیون ظاهر شد. در این برنامه که با حضور ایرج طهماسب به عنوان مجری پخش میشد، کلاه قرمزی فقط به عنوان مهمان حضوری چند دقیقه ای داشت. اما آنقدر محبوب شد که به زودی به عنوان شخصیت محوری برنامه قرار گرفت و مجموعه های تلویزیونی زیادی تا امروز با حضور او به عنوان نقش اصلی ساخته شده است.

 

چند فیلم سینمایی نیز بر اساس نقش کلاه قرمزی ساخته شده است که هرکدام جزو پرفروش ترین فیلم های سال شدند. از جمله این فیلم ها میتوان به کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، و کلاه قرمزی و بچه ننه اشاره کرد.

 

طرفداران اصلی کلاه قرمزی، بچه های دهه 60 هستند. به همین دلیل هم وقتی در چند سال اخیر برنامه های نوروزی کلاه قرمزی پخش میشود، بیشتر بچه های دهه 60 که امروز بزرگ شده اند پای تلویزیون مینشینند. این موضوع را حتی سازندگان این برنامه هم میدانند. برای همین هم هست که بسیاری از طنز های این برنامه فقط برای بزرگتر ها قابل درک است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 211 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

قد بلند که باشی بیشتر به چشم می‌آیی! کارهای بیشتری می‌توانی انجام دهی و موقعیت‌های بیشتری در انتظارت خواهد بود! قد بلندی این روزها یک امتیاز مهم در جنبه‌های مختلف زندگی به شمار می آید. از شغل آینده گرفته تا جلسه خواستگاری، قدبلندها همیشه شانس بیشتری در موفقیت داشته‌اند. از طرف دیگر قد هر فرد آینه سلامت جسمانی اوست. پس حالا که شاید خودمان قد بلند نشده‌ایم چه کار کنیم فرزندان‌مان قدبلندی داشته باشند؟! متخصصان در این مورد توضیح می‌دهند.

ba1975  محاسبه قد کودکان

مهم‌ترین عامل موثر بر قد
مهم‌ترین عامل محیطی تاثیرگذار روی قد نوع و میزان تغذیه است. پیروی از یک رژیم متنوع و متعادل شرط لازم برای دستیابی به حداکثر استعداد ژنتیک برای افزایش طول استخوان‌هاست. پروتئین به خصوص نوع حیوانی آن از اجزای اصلی مورد نیاز برای رشد است. گوشت و تخم‌مرغ منبع اصلی تامین پروتئین حیوانی هستند. کلسیم نیز عنصر اصلی در ترکیب استخوان بوده و بدون رسیدن میزان کافی آن در رژیم غذایی، رسیدن به بالاترین ظرفیت وراثتی طول استخوانی میسر نیست. شیر و لبنیات همچنین کلم و مرکبات از منابع اصلی این عنصر هستند. علاوه براین، ترشح هورمون‌های موثر در رشد و ساخت بستر استخوانی و عضلات، مستلزم تامین ویتامین‌ها و عناصر دیگری مانند روی، منیزیوم، آهن و فلوئور است. انجام حرکات ورزشی و کششی مانند یوگا، بارفیکس و امثال آنها نیز می‌تواند تا حدودی به این امر کمک کند.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 195 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم.

ra4 2461 اعتماد به نفس واقعی به چه صورت است؟

 

 

اول از همه باید بدانید منظور از اعتماد به‌نفس، اعتماد به‌نفس واقعی است نه لاف های بیهوده و خود بزرگ‌بینی های مصنوعی. افرادی که فقط فیلم انسان های بی‌باک و با اعتماد به‌نفس را بازی می کنند، هیچ ویژگی خاصی برای الگو برداشتن ندارند.

اما انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم. از جمله به موارد زیر باید اشاره کرد.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 217 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

به دنبال پیروی از توصیه ها و نکاتی که در زیر آمده است مطمئن باشید که از خرید لباس خود هرگز پشیمان نخواهید شد.

hou5ی40 چه نکاتی را باید در هنگام خرید لباس رعایت کنیم ؟

آیا شما از جمله کسانی هستید که لباس را فقط برای آویزان کردن در کمد لباس هایتان می خرید و از بیشتر آنها استفاده نمی کنید؟ممکن است به هنگام خرید لباس از اینکه این لباس را خریده اید کاملا راضی باشید اما هنگامی که به خانه بر میگردید و آن را پرو می کنید کاملا از این خرید پشیمان شوید. کالین مگارو Colin Megaro مشهور و معروف در سبک و مد در لس آنجلس می گوید : نگران نباشید . شما می توانید باز هم از لباس هایی که فقط در کمد لباس هایتان قرار داده اید استفاده کنید و دوباره آنها را بپوشید. اما ما در اینجا ۸ نکته به هنگام خرید لباس را برایتان بیان کرده ام که توجه به این نکات در نهایت باعث می شود شما از دیدن کمد لباس هایتان لذت ببرید و تمامی لباس های خود را دوست داشته باشید.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 165 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

موفقیت به افراد برگزیده تعلق ندارد؛ موفقیت متعلق به شماست، اگر بخواهید به دنبال آن بروید.

موفقیت را هیچ جا پخش نمی کنند، شما باید آن را بدست آورید، ولی نه با زور. اگر از درون فرد موفقی شوید می توانید موفقیت را بدست آورید.

ra4 1284 راه های رسیدن به موفقیت

 

 

هفت کلید موفقیت که زندگی انسان را تغییر می دهند عبارتند از:

 

۱٫ جرأت انجام کار را داشته باشید.

دیل کارنگی می گوید: کسی به بعیدترین نقطه می رسد که می خواهد کاری را انجام دهد و جرأت انجامش را دارد. قایق اطمینان از ساحل دور نمی شود.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید

shayan بازدید : 656 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

hhیs328 آشنایی با رشته های مختلف قایق رانی

 

یکی از دو رشته ی المپیکی خانواده ی بزرگ قایقرانی است. آب های آرام۱ به دو رشته ی کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند.
قایق کانوکانادایی پ، قایق بسیار باریک و بدون سکانی است ورزشکار در آن زانو میزند و تنها به یک سمت پارو میزند. پاروی این رشته یک کفه داشته و در سمت دیگر آن دسته T دارد که قایقران آن را به دست میگیرد.
کایاک نیز قایقی باریک است که هدایت آن به وسیله ی سکان انجام میگیرد و قایقران در آن نشسته و با حرکات دست و کمر پارو می زند.پاروی کایاک از هر دو طررف کفه دارد.
در مسابقات آب های آرام قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه در مسافت های مختلف ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متری مسابه می دهند.
در این رشته مسابقاتی با مسافت های بیشتر از ۱۰۰۰ متر با دو نقطه ی برگشت و دو مسیر مستقیم نیز برگزار می شود. در واقع، هدف از این ورزش پارو زدند در مسافت های تعیین شده با بالاترین سرعت ممکن است.
مسابقات آب های آرام، در برنامه ی المپیک سال ۱۹۳۶ معرفی شدند و تا کنون نیز ادامه داشته اند. آب های آرام خود شامل دوازده مسابقه در المپیک است که به ترتیب عبارت اند از: کایاک یک نفره، کایاک دو نفره، کایاک چهار نفره، کانوی یک نفره و کانوی دو نفره هزار متر و پانصد متر مردان و کایاک یک نفره، کایاک دو نفره و کایاک چهار نفره پانصد متر زنان.
گذشته از المپیک مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون جهانی بین المللی هر ساله در رده ی بزرگ سالان و هر دو سال یک بار در رده ی نوجوانان برای مردان و زنان انجام می گیرد.

برای خوندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجه کنید

shayan بازدید : 206 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و ساخت اتوران ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. نرم افزار AutoRun Pro Enterprise جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و… جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت اتوران AutoRun Pro Enterprise

shayan بازدید : 272 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC برنامه ای کاربردی است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست با استفاده از این نرم افزار میتواند سرعت ویندوز خود را بالا برده و کار کردن با سیستم را راحت تر کنند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت میباشد.  شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز speedupmypc

shayan بازدید : 331 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری Final Fantasy VIII :  عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Final-Fantasy-VIII

shayan بازدید : 255 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Gemini Rue : در این بازی ماجراجویی علمی تخیلی در نقش اودین به بازی بپردازید. وقتی همه چیز به طور وحشیانه ای اشتباه است ، فقط او می تواند کارهایی برای درست کردن آنها انجام دهد. باید به مردی که حافظه خود را از دست داده است کمک کنید تا حافظه اش را به دست آورد و تمامی اتفاقات گذشته را به یاد آورد.  بازی دارای جوایز AGS 2011 ، برنده بهترین بازی ، بهترین داستان اصلی ، بهترین پلیر شخصیت ، بهترین هنر پس زمینه  و بهترین جلوه های صوتی می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Gemini-Rue

shayan بازدید : 350 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

انیمیشن یخ زده Frozen 2013

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
کیفیت : CAM
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : ۸.۱ از ۱۰
خلاصه انیمیشن یخ زده Frozen 2013 : تیمی متشکل از “آنا” و “کریستُف” در یک سفر برای نجات “آلسا” خواهر آنا به اورست می روند که در مسیر سفر به یک آدم برفی خنده دار به اسم “اولاف” برخورد می کنند که به وسیله ی طلسمِ یخ زدگی پادشاه ظالم تا ابد در زمستان دام افتاده است و …

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Frozen-2013

shayan بازدید : 209 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی

بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی یکی از سری بازی های سبک ماجرایی و فکری است که توسط Zoink طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Ripstone آن را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در بازی شما کنترل فردی به نام Meet Ray میت ری را بر عهده دارید که در یک شهری زندگی میکند که تمام آن از چسب و کاغذ ساخته شده است . ری در حال برگشت از محل کار به سمت خانه خود است که یک شی آهنی از آسمان با سر او...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 203 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود آثار کلاسیک و آرامشبخش فردریک شوپن

فردریک فرانسوا شوپن  {مارس ۱۸۱۰ - اکتبر ۱۸۴۹) نوازنده پیانو و آهنگساز لهستانی بود.
او در روستای زلازولا در نزدیکی ورشو از مادری لهستانی و پدری فرانسوی بدنیا آمد. پس از آنکه به عنوان یک کودک نابغه در سرزمین مادری اش شناخته شد در ۲۰ سالگی لهستان را برای رفتن به پاریس ترک کرد و در آنجا به عنوان نوازنده، معلم موسیقی و آهنگساز شروع به فعالیت کرد و به مدت ۱۰ سال از ۱۸۳۷ تا ۱۸۴۷ با ژرژ ساند نویسنده فرانسوی ارتباط داشت. شوپن در تمام طول عمر خوداز ضعف جسمانی رنج می‌برد تا آنکه درسال ۱۸۴۹ در ۳۹ سالگی بر اثر سل ریوی درگذشت.
شوپن اغلب آثارش را برای پیانو تنها می‌نوشت اما در میان کارهایش می‌توان قطعاتی برای پیانو و همراهی کننده یافت. ملودی اصل تقویت کننده اثر اوست و هیچ چیزی در آن از تزیین بی دلیل و زاید برخوردار نیست. گرچه در آثارش تکنیک نوازندگی بالایی به چشم می‌خورد ولی نحو بیان شاعرانه و نوانس‌ها کارهای او را از آثاری که فقط تکنیک نوازندگی در آن‌ها مد نظر قرار گرفته‌است متمایز می‌کند. او تعدادی از فرم‌های موسیقی را ابداع نمود اما مهم‌ترین نوآوری‌هایش را درقالب فرم‌هایی مثل سونات پیانو، والس، نوکتورن، اتود، پرلود و پولونِز به نمایش گذاشته‌است.همه آثار شوپن برای پیانو نوشته شده‌اند که این آثار یا به صورت تکنواز هستند یا با همراهی پیانو دوم، ویلن، ویلن سل، آواز و یا ارکستر.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 270 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)


این مجموعه یک فیلم آموزشی است که در یادگیری ورزش پارکور به شما کمک بسیار زیادی میکند. همچنین سازنده این فیلم آموزشی یکی از مشهور ترین تیم های ورزش پارکور با نام ۳RUN است که تا به حال در مسابقات مختلف ورزش پارکور مقام های بسیار مهمی را کسب کرده است. در این فیلم آموزشی انواع حرکات و تکنیک های ورزش پارکور به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید با تمرین این حرکات، تبدیل به یک پارکور کار حرفه ای شوید. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه دارا بودن سطوح مختلف آموزشی می باشد. در واقع این مجموعه از ۳ سطح اصلی مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده که شما با توجه به اطلاعات و توانایی های خود از ورزش پارکور می توانید، برای شروع از یکی از سطوح ذکر شده استفاده کنید. علاوه بر این دو سطح دیگر با عناوین Conditioning و Starter در این مجموعه قرار دارد که شما هر بار که می خواهید تمرینات موجود در سطوح اصلی را انجام دهید ابتدا باید فیلم سطح Starter را تماشا کنید و سپس حرکات اصلی را تمرین کنید.

 


حرکاتی که در سطح مبتدی آموزش داده می شوند عبارتند از:
Warm up, Parkour roll, Dive roll, Gap jump, Monkey vault, Speed Vault, Feedthrough vault, Dash vault, 360 vault, Kong vault, Handspring vault, Double vaults, Back handspring, Precision jump, Roundoff, Cartwheel, Lache, Cat leap, Prince of Persia, Handstand.i

 حرکاتی که در سطح متوسط آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, Aerial, Front flip, Webster, Back tuck, Side flip, Kip up, Cartwheel back tuck, Roundoff back tuck, Kick the moon, Corkscrew, Aerial twist, Butterfly kick, Butterfly twist, Butterfly twist swing through, Butterfly twist vault, Wallspin, Wallflip, Planche, Swing gainer, Standing gainer.i

حرکاتی که در سطح حرفه ای آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, 2 Step Wall Flip, Backflip 360, Cast away Back, Ping Back, Roundoff Arabian, Round off Back 360, Macacou, Macacou 360, Roundoff Back 720, Raiz / Touch Down, Gainer 360, Palm Spin Gainer, Wall Front, Palm Flip, Chuck uip front / back, Swing frontflip, Double B Twist, Double cork.i

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 616 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشن

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از 2 سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 209 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید Line 3.9.3 مکالمه و ارسال پیامک رایگان

نرم افزار Line 3.9.3 یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و کاربردی برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده است، بوسیله نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان می توانید با تمامی دوستان و آشنایان تان بصورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کنید، این نرم افزار قدرت بالا بردن سرعت ارسال پیامک ها و مکالمه ی شما را دارا می باشد، نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 268 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید آیفون آیپد آیپاد Angry Birds Star Wars II 2014

در بازی Angry Birds Star Wars II 2014 تمامی خوک ها تغییر کرده و پرندگان به شکل دیگری ساخته شده اند، بازی پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان 2 ساختاری از یک فیلم اکشن و تخیلی می باشد، در این بازی شما باید تمامی خوک ها را با استفاده از پرندگان مختلف و قدرت پرتاب بالا از بین ببرید، در ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین 8 سطح مخفی، 4 کاراکتر اضافی و سطوح جدید اضافه شده است که شما پس از بازکردن و مشاهده نقشه پنهان می توانید 8 سطح راز جدید را بدست آوری.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 762 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مسیریاب Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps اندروید

یکی از حرفه ای ترین و کاملترین مسیریاب های جهانی نرم افزار Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps می باشد که امروزه بیش از 100 میلیون نفر جمعیت از این نرم افزار استفاده می کنند، نرم افزار مسیریاب با امکانات راهنمای صوتی و نقشه های قدم به قدم کوچه ها و خیابان ها طراحی شده است و قابل استفاده از طریق GPS و WiFi می باشد، همچنین شما می توانید نقشه کامل این نرم افزار را در حافظه گوشی خود ذخیره کرده تا بدون اتصال به اینترنت و به صورت آفلاین...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,442
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 54,943
  • بازدید کلی : 293,135
  • کدهای اختصاصی