loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 209 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی

بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی یکی از سری بازی های سبک ماجرایی و فکری است که توسط Zoink طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Ripstone آن را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در بازی شما کنترل فردی به نام Meet Ray میت ری را بر عهده دارید که در یک شهری زندگی میکند که تمام آن از چسب و کاغذ ساخته شده است . ری در حال برگشت از محل کار به سمت خانه خود است که یک شی آهنی از آسمان با سر او...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 199 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Blackguards ولگردها برای کامپیوتر

بازی ولگردها  از کمپانی ددلیس در سبک ماجراجویی میباشد . این بازی زیبا در مورد فردی است که میخواهد به اعدام محکوم شود . وی موجودی بیگناه است و به اشتباه در گیر ماجرای عجیب شده است . وی به کمک تعدادی از دوستانش نقشه فرار از زندان را میکشد . شما ناخواسته درگیر ماجراجویی عجیبی میشوید . شما به همراه یک عده ولگرد خیابانی باید تلاش کنید تا دنیا را نجات دهید و از دست دشمنان رهایی یابید . جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد . دنیایی که پر از سیاهی وتاریکی است .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 192 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge : شرکت Frima Studio دومین سری از بازی محبوب نبرد زامبی رو منتشر کرد. وقتی جنگی صورت بگیرد بین دو گروه و سرکرده گروه ها دانشمندان دیوانه ای باشند چیزی جز نابودی از پایان بازی نمیتوان انتظار داشت. جایگاه خود را در نبرد حماسی بین دو دانشمند دیوانه مشخص کنید! دانشمندی که شاگردش بر علیه اون قیام کرده و با ارتش زامبی ها به قلعه اون حمله کرده است! در این بازی که در سبک استراتژی و شبیه سازی است شما ارتشی از انواع زامبی ها در اختیار دارید از زامبی جاسوس و تعمیرکار گرفته تا سامورایی! و با برنامه ریزی دقیق باید بر زامبی های دشمن پیروز شوید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Zombie-Tycoon-2-Brainhovs-Revenge

shayan بازدید : 280 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری شبیه ساز پرواز MicroSoft Flight Simulator X
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
حمایت توسط : Microsoft Game Studios
درجه بندی سنی : +۳
قابلیت آنلاین:دارد
بیش از ۸ سال از به بازار آمدن اولین نسخه این بازی به نام Flight simulator 98 می گذرد. مایکروسافت با به بازار آوردن این محصول برای اولین قدم به دنیا بازی های شبیه سازی گذاشت و آنقدر پیشرفت کرد که هم اکنون باافتخارمی گوید این بازی من است!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

MicroSoft-Flight-Simulator-X

shayan بازدید : 204 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد.

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV – Black Flag : بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV - Black Flag

shayan بازدید : 269 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری The Mysterious Cities of Gold Secret Paths : سبک بازی ماجراجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. به گوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


بازی کامپیوتری The Mysterious Cities of Gold Secret Paths

shayan بازدید : 259 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,313
  • بازدید ماه : 807
  • بازدید سال : 54,814
  • بازدید کلی : 293,006
  • کدهای اختصاصی