loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 202 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)


جدید : فایل های PDF  به صورت جداگانه برای دانلو دقرار داده شد !  

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی ! 

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است

( بخش ویژه نمایش فایل )

این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیریآموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 192 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 270 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)


این مجموعه یک فیلم آموزشی است که در یادگیری ورزش پارکور به شما کمک بسیار زیادی میکند. همچنین سازنده این فیلم آموزشی یکی از مشهور ترین تیم های ورزش پارکور با نام ۳RUN است که تا به حال در مسابقات مختلف ورزش پارکور مقام های بسیار مهمی را کسب کرده است. در این فیلم آموزشی انواع حرکات و تکنیک های ورزش پارکور به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید با تمرین این حرکات، تبدیل به یک پارکور کار حرفه ای شوید. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه دارا بودن سطوح مختلف آموزشی می باشد. در واقع این مجموعه از ۳ سطح اصلی مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده که شما با توجه به اطلاعات و توانایی های خود از ورزش پارکور می توانید، برای شروع از یکی از سطوح ذکر شده استفاده کنید. علاوه بر این دو سطح دیگر با عناوین Conditioning و Starter در این مجموعه قرار دارد که شما هر بار که می خواهید تمرینات موجود در سطوح اصلی را انجام دهید ابتدا باید فیلم سطح Starter را تماشا کنید و سپس حرکات اصلی را تمرین کنید.

 


حرکاتی که در سطح مبتدی آموزش داده می شوند عبارتند از:
Warm up, Parkour roll, Dive roll, Gap jump, Monkey vault, Speed Vault, Feedthrough vault, Dash vault, 360 vault, Kong vault, Handspring vault, Double vaults, Back handspring, Precision jump, Roundoff, Cartwheel, Lache, Cat leap, Prince of Persia, Handstand.i

 حرکاتی که در سطح متوسط آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, Aerial, Front flip, Webster, Back tuck, Side flip, Kip up, Cartwheel back tuck, Roundoff back tuck, Kick the moon, Corkscrew, Aerial twist, Butterfly kick, Butterfly twist, Butterfly twist swing through, Butterfly twist vault, Wallspin, Wallflip, Planche, Swing gainer, Standing gainer.i

حرکاتی که در سطح حرفه ای آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, 2 Step Wall Flip, Backflip 360, Cast away Back, Ping Back, Roundoff Arabian, Round off Back 360, Macacou, Macacou 360, Roundoff Back 720, Raiz / Touch Down, Gainer 360, Palm Spin Gainer, Wall Front, Palm Flip, Chuck uip front / back, Swing frontflip, Double B Twist, Double cork.i

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 182 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English – IELTS Preparation Series 1-2-3

حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس یک آزمون بریتانیایی بوده که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌گردد. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل و یا کار کنند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,344
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 54,845
  • بازدید کلی : 293,037
  • کدهای اختصاصی