loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 190 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی کتاب و آلبوم های دیجیتال فلش Image to FlipBook : نرم افزاری محصول شرکت FlipPageMaker می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی عکس های خود را به کتاب های دیجیتال یا به اصطلاح FlipBook و آلبوم های عکس دیجیتال تبدیل کنند. این نرم افزار با ساخت آلبوم های فلش و کتاب های دیجیتال فلش از عکس های شما با امکانات بی نظیر برای ویرایش عکس ها و ساخت آلبوم های و کتاب های بسیار زیبا با ظاهر گرافیک و بصری فوق العاده میتواند شما را در به اشتراک گذاری عکس هایتان یاری دهد. عکس های کاربر میتوانند دارای فرمت هایی نظیر .jpg, .bmp, .jpeg, png باشند و همچنین قابلیت اضافه ساختن موسیقی با فرمت Mp3 برای هرچه زیباتر شدن آلبوم و کتاب وجود دارد. برای خروجی گرفتن نیز کاربر میتواند از فرمت های  SWF/HTML/EXE/Screen Saver استفاده کند که بنابراین قابلیت استفاده از آلبوم ساخته شده به عنوان اسکرین سیور و یا استفاده تحت وب نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار توانایی رایت نمودن آلبوم و کتاب دیجیتال ساخته شده را بر روی لوح های فشرده cd و dvd دارا می باشد. در زمینه ساخت کتاب دیجیتال وجود افکت ها و قالب های از پیش طراحی شده به شما کمک میکند کتاب هایی بسازید که به سادگی با دستور کاربرد ورق بخورند و همچنین برای آلبوم دیجیتال نیز قالب های از پیش طراحی شده زیادی وجود دارد. البته خود کاربر نیز میتواند به سادگی با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار نسبت به ساخت قالب دلخواه خود اقدام نماید. ابزارهایی نیز برای ویرایش عکس هایی که قصد استفاد از آنها را دارید وجود دارد نظیر تغییر اندازه،بریدن و تنظیم نور و کنتراست و افکت گذاری …

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار طراحی کتاب و آلبوم های دیجیتال فلش Image to FlipBook 3.0.0

shayan بازدید : 679 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شبیه ساز سه بعدی به همراه پلاگین های 3D Max و Cinema 4D

این نرم افزاری شبیه ساز سه بعدی و واقع گرایانه است که برای طراحان و مهندسان در نظر گرفته شده بود. با استفاده از نرم افزار میتوانید یک سالن سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی کنید میتوان از نرم افزارهای مکمل این برنامه ، نرم افزارهای 3D Max و Cinema 4D اشاره کرد . بعد از طراحی محیط سه بعدی باید به تزیین داخلی سالن های طراحی توجه داشت.یک نرم افزار خوب سه بعدی برای مهندسان عزیزمان که در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 184 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage فتوشاپ سی سی

Adobe Photoshop CC نرم افزار از گرافیک بالایی ساخته شده.این نرم افزار قابلیت پیشتیبانی فرمت های زیادی دارد تا به شما برای ایجاد تصاویر گرافیکی و ویرایش و ساخت آن ها استفاده کنید.نرم افزار Adobe Photoshop CC مورد بررسی برای ایجاد نحوه کاربا  تصاویر واقعی، با رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ ، ... را به راحتی قادر به انجام خواهد بود.این نرم افزار رو دانلود کردم واقعا نرم افزار خوبیه و کلی قابلیت داره در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم خلاصه این نرم افزار برای کسانی که ایجاد و ویرایش تصاویر کار میکنن من این نرم افزار رو پیشنهاد میکنم.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 160 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Axialis IconWorkshop Pro v6.80 - نرم افزار طراحی و ساخت آیکون

شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای 1 بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 339 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدیریت حرفه ای تصاویر

 

Ashampoo Photo Commander 11.0.4 نرم افزاری کاملجهت ویرایش ، مدیریت و بهینه سازی تصاویر می باشد. با استفاده از ابزار ها و امکانات این نرم افزار شما قادر خواهید بود تصاویر خود را به آسانی ویرایش نموده ، روشنائی و نور ان را تنظیم کرده ، با استفاده از ابزار گرافیکی مانند روتوش تغییرات مورد نیاز را در ان ها ایجاد کنید. شما میتوانید با استفاده از Ashampoo Photo Commander عکس های خود را گروه بندی و تگ گذاری نمائید و در هنگا جتستجوی آنها به آسانی انها را بیابید. خلاقیت را با این نرم افزار برای تصاویر خود به وجود اورید! از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت حذف قرمزی چشم ، افکت های اماده تصاویر ، ایجاد البوم های تصاویر و ... اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
shayan بازدید : 239 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

- بیش از 6000 سورس گرافیکی موضوعی بسیار باکیفیت و حرفه ای آماده و کاملا لایه باز PSD و TIFF مورد نیاز تمام طراحان و گرافیست ها
- انواع بروشور ، کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، پوستر و بیلبورد، ماکت سه بعدی ، سربرگ و ست اداری ، مجله، لوگو، عناصر طراحی وب، فونت ، براش، اکشن، استایل و .. آماده و لایه باز بسیار با کیفیت
- عالی برای تمام گرافیست ها، کانون های تبلیغاتی، مجلات، چاپخانه ها و تمام افراد و موسساتی که با طراحی سروکار دارند
- گنجینه ای ارزشمند برای تمام علاقمندان به Photoshop, Illustrator و InDesign که با چند کلیک ساده پروژه های گرانقیمت بسازند !
- همراه با نسخه کامل نرم افزار Adobe Photoshop CS6 ME, Illustrator CS6 ME, InDesign CS5 ME
- انواع قالب بروشور، پورتفولیو و مجله آماده در سایز های مختلف A3,A4,A5 و دیگر سایزهای رایج
- بیش از 120 فایل PSD و 90 فایل Illustrator و InDesign
- کلکسیون ماکت های آماده سه بعدی از انواع طرح کامل شده طراحی مانند جعبه و بسته بندی، ست اداری، کتاب و انواع محصولات و کالاها جهت پیش نمایش قبل از تولید.
- بیش از 220 فایل لایه باز آماده ویرایش
Textures Collection - کلکسیون طرح های بافت مانند موضوعی تکستچر
- بیش از 650 تصویر و طرح بافت مانند موضوعی تکستچر بسیار با کیفیت با فرمت JPG .
و... 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گرافیکی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,310
  • بازدید ماه : 804
  • بازدید سال : 54,811
  • بازدید کلی : 293,003
  • کدهای اختصاصی