loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 264 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

والپیپر اندروید سیارک ها Asteroids Pack : در آینده، زمانی که انسان ها به فضا رفت و آمد خواهند کرد ، با بسیاری از انواع سیارات روبرو می شوند. در بعضی از آنها منابع و مواد معدنی کمیاب که در سیاره زمین در دسترس نیستند، وجود دارد. در برخی از سیارک ها گونه های بیگانه زندگی می کنند. این تصویر زمینه نیز شامل بسیاری از انواع سیارک می باشد. مانند دوربینی پویاست که سیارک ها را می توانید به صورت ۳ بعدی مشاهده کنید. تصاویر، نور و فضای لایووالپیپر را میتوانید به دلخواه خود تنظیم نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Asteroids-Pack

shayan بازدید : 275 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 255 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Gemini Rue : در این بازی ماجراجویی علمی تخیلی در نقش اودین به بازی بپردازید. وقتی همه چیز به طور وحشیانه ای اشتباه است ، فقط او می تواند کارهایی برای درست کردن آنها انجام دهد. باید به مردی که حافظه خود را از دست داده است کمک کنید تا حافظه اش را به دست آورد و تمامی اتفاقات گذشته را به یاد آورد.  بازی دارای جوایز AGS 2011 ، برنده بهترین بازی ، بهترین داستان اصلی ، بهترین پلیر شخصیت ، بهترین هنر پس زمینه  و بهترین جلوه های صوتی می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Gemini-Rue

shayan بازدید : 209 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید Line 3.9.3 مکالمه و ارسال پیامک رایگان

نرم افزار Line 3.9.3 یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و کاربردی برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده است، بوسیله نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان می توانید با تمامی دوستان و آشنایان تان بصورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کنید، این نرم افزار قدرت بالا بردن سرعت ارسال پیامک ها و مکالمه ی شما را دارا می باشد، نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 268 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید آیفون آیپد آیپاد Angry Birds Star Wars II 2014

در بازی Angry Birds Star Wars II 2014 تمامی خوک ها تغییر کرده و پرندگان به شکل دیگری ساخته شده اند، بازی پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان 2 ساختاری از یک فیلم اکشن و تخیلی می باشد، در این بازی شما باید تمامی خوک ها را با استفاده از پرندگان مختلف و قدرت پرتاب بالا از بین ببرید، در ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین 8 سطح مخفی، 4 کاراکتر اضافی و سطوح جدید اضافه شده است که شما پس از بازکردن و مشاهده نقشه پنهان می توانید 8 سطح راز جدید را بدست آوری.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 762 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مسیریاب Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps اندروید

یکی از حرفه ای ترین و کاملترین مسیریاب های جهانی نرم افزار Sygic GPS Navigation 2014 Full Maps می باشد که امروزه بیش از 100 میلیون نفر جمعیت از این نرم افزار استفاده می کنند، نرم افزار مسیریاب با امکانات راهنمای صوتی و نقشه های قدم به قدم کوچه ها و خیابان ها طراحی شده است و قابل استفاده از طریق GPS و WiFi می باشد، همچنین شما می توانید نقشه کامل این نرم افزار را در حافظه گوشی خود ذخیره کرده تا بدون اتصال به اینترنت و به صورت آفلاین...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 256 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید WeChat 2014 تماس و پیام صوتی و تصویری رایگان

امروزه بیش از 300 میلیون نفر از نرم افزار WeChat 2014 استفاده می کنند، بوسیله برنامه وی چت می توانید به تمامی دوستانتان بدون هیچ هزینه ای با سرعت ارسال بالا ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید، با استفاده از برنامه وی چت می توانید از طریق مسنجر با دوستانتان چت و گفتگو کنید و حتی می توانید تا 40 نفر از دوستانتان را به کنفرانس دعوت کرده و با تمامی آنها چت و گفتگوی دسته جمعی داشته باشید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 252 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Dead Ahead : در این بازی اکشن بی پایان مردگان به دنبال شما می آیند باید یک وسیله پیدا کنید با آن رانندگی کنید تا زندگی خود را نجات دهید. تعداد زیادی از زامبی ها به سوی شما می آیند سعی کنید آنها را از بین ببرید البته حواستان به جاده ، رانندگی و ماشین های دیگر باشد. می توانید با انجام ماموریت ها رتبه و امتیاز بیشتری کسب کنید سپس سلاح ها و وسیله نقلیه خود را ارتقا دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

بازی آندروید Dead Ahead

shayan بازدید : 236 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Moborobo 2014 مدیریت دیوایس ها از طریق کامپیوتر

بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس می توانید از طریق کامپیوتر گوشی موبایل تان را کنترل کرده و بر آن مدیریت داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی فایل مورد علاقه تان را از جمله فیلم، موزیک، بازی، عکس و غیره را با سرعت بسیار بالا بر روی گوشی تان نصب کنید، همچنین می توانید بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس تمامی فایل های اضافه را از گوشی حذف کنید، نرم افزار مدیریت دیوایس از طریق کابل و یا از طریق WiFi به گوشی شما متصل می شود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 237 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Instagram 2014 اشتراک گذاری صفحات اجتماعی

بیش از 130 میلیون نفر در دنیا از نرم افزار اینستاگرام استفاده کرده و عاشق این نرم افزار می باشند . اینستاگرام راه حلی ساده برای ضبط و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید عکس ها و فیلم هایتان را سفارشی کنید . تصاویر خود را به راحتی و با چند کلیک به یک اثر هنری تبدیل کنید . ضمنا می توانید عکس ها و فیلم های دوستانتان را دیده و به آنها امتیاز و یا به اشتراک بگذارید . در ادامه ویژگی های دیگر این نرم افزار را معرفی خواهیم کرد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 194 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (2)
دانلود نرم افزار اندروید Camera360 Ultimate دوربین حرفه ای تلفن همراه

نرم افزار Camera360 Ultimate یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزارهای عکاسی است که بیش از 150،000،000 میلیون کاربر را در سطح جهان طرفدار خود کرده و مناسب تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 254 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید آیفون آیپد Cut The Rope HD 2014 بریدن طناب ها

در بازی بریدن طناب ها شما باید آب نباتی را که به طناب وصل شده را با تکنیک خاص و با بریدن طناب در دهان موجودی عجیب و غریب بندازید، این بازی بصورت فکری می باشد و شما هر چه مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید به مراحل سخت تر نزدیک می شوید، در این بازی بعضی از موجودات و دشمنان هستند که به شما اجازه نمی دهند که آب نبات را به موجود عجیب و غریب برسانید و شما باید با تکنیک خاص و با استفاده از حباب ها و پمپ باد آب نبات را به آن  موجود برسانید همچنین در این بازی شما باید تمامی ستاره ها را دریافت کنید و به مرحله بعد راه پیدا کنید، بازی بریدن طناب ها با کیفیت HD و گرافیک بالا و همچنین محیط سه بعدی طراحی شده است، این بازی دارای ۳۰۰ مرحله جذاب و اعتیاد آور می باشد، بازی بریدن طناب ها مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا و iOS 4.3 به بالا می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 221 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Die Hard v1.40 جان سخت

در بازی جان سخت شما به عنوان پسر یک پلیس معروف در شهر نیویورک هستید که برای جلوگیری از یک انفجار بزرگ به مسکو سفر می کنید و در این راه باید تمامی جنایتکاران و کماندوهای نخبه را از بین ببرید و شهر مسکو را به آرامش ابدی برسانید، بازی جان سخت بر اساس یکی از فیلم های اکشن و محبوب هالیوود طراحی و ساخته شده است، در بازی جان سخت شما باید از اسلحه های بسیار حرفه ای و تاکتیک های دویدن خود برای شکست دشمنان استفاده کنید، بازی جان سخت با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا می باشد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 183 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Viber برای اندروید + آموزش

نرم افزار Viber یا وایبر یکی از نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید،همه ویژگی هایوایبر ۱۰۰ ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی “در برنامه” نیاز به خرید ندارند، فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 287 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید NBA 2K14 v1.1 بسکتبال حرفه ای

بازی NBA 2K14 v1.1 یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، رویای هر بازیکن است که بازی بسکتبال حرفه ای را تجربه کند، این بازی با گرافیکی بی نظیر و محیط بازی سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا طراحی شده است،در بازی بسکتبال حرفه ای تمامی بازیکنان بصورت کاملا واقعی طراحی شده اند و شما می توانید با انتخاب تبم مورد علاقه تان یک بازی بسیار زیبای بسکتبال را تجربه کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 184 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch فتوشاپ برای اندروید

شرکت ادوب نرم افزار فتوشاپ را برای سیستم عامل اندروید ارائه داده که میتوانید تمامی کارهای گرافیکی و طراحی را در تبلت و یا موبایل سیستم عامل اندروید انجام دهید، در این نرم افزار میتوانید به عکس های داخل حافظه به طور مستقیم دسترسی داشته باشید و با استفاده از ابزار های در دسترس عکس های خود را به طور کامل ویرایش کرده و آن را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch که شبیه ساز فتوشاپ می باشد تمامی ابزارهای اصلی فتوشاپ را  دارا می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان گذاشته ایم، این نرم افزار مناسب برای اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 378 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود

یکی از بهترین برنامه های نظارت از راه دور برای سیستم های اندروید نرم افزار TinyCam Monitor PRO 5.0.6 می باشد، بوسیله نرم افزار کنترل و نظارت دوربین میتوانید به راحتی از طریق WiFi بدون هیچ مشکلی بر تمامی دوربین های مدار بسته نظارت داشته باشید، بوسیله این نرم افزار می توانید از راه دور کودکان، حیوانات خانگی، خانه، محل کار، ترافیک و غیره را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید و می توانید تمامی ویدئو ها را به راحتی ظبط نمایید، نرم افزار کنترل و نظارت دوربین مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 185 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Bag It ! : برترین بازی پازل اندرویدی در سال ۲۰۱۱ بوده که طرفداران زیادی دارد. اقلام سنگین و محکم را پایین ، و اقلام شکننده و سبک را بالا قرار دهید. بازی دارای ساعت ها گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور ، بیش از ۵۰ مرحله ی منحصر به فرد می باشد. سعی کنید ۳ ستاره و هر دو مدال برای هر مرحله را بدست آورید. 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Bag-It

shayan بازدید : 559 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید Pelakyab v1.0.9 شناسایی پلاک اتومبیل

بوسیله نرم افزار شناسایی پلاک اتومبیل می توانید به راحتی و در هر مکانی که هستید به وسیله گوشی تان پلاک های ماشین های مختلف را شناسایی کنید، همیشه این اتفاق برای تمامی شما رخ داده است که در جایی هستید و ماشینی با پلاک ناشناس در کنار شما ایستاده است و شما می خواهید بدانید این افراد برای کدام شهر و یا شهرستان هستند، از این پس شما می توانید بوسیله نرم افزار پلاک یاب تمامی ماشین های دور و اطرافتان را به راحتی شناسایی کنید، نرم افزار شناسایی پلاک اتومبیل مناسب تمامی مامی سیستم هایاندروید ۲.۱ به بالا می باشد.کسانی که میخوان برای بدست آوردن اطلاعات یک ماشین که بدونید از کجا آمده کجا ساخته شده من این نرم افزار رو پیشنهاد میکنم در ادامه مطلب بیشتر توضیح دادم پس جایی نرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 221 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین نسخه نرم افزار ارسال اس ام اس و تماس رایگان برای اندروید و ویندوز

نرم افزار mypeople Messenger که به صورت یک مسنجر حرفه ای برای ارسال اس ام اس و تماس رایگان می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توایند دوستان خود را در لیست نرم افزار افزوده و با آن ها در ارتباط داشته باشید، توجه داسته باشید طرفین باید از نرم افزار mypeople Messenger استفاده کنند، در نرم افزار mypeople Messenger میتوانید از ارسال تصاویر و سیمبل ها استفاده کنید، همچنین به علت بالا بودن سرعت نرم افزار میتوانید به راحتی تماس رایگان ...بهترین نرم افزار برای ارتباط با کسانی که دوسشون دارین ولی ازشما دور هستن میتوانید به رایگان تماس بگیرید اس ام اس ارسال کنید اون هم هر جای دنیا که باشن دیگه نیازی به نگرانی نیست کافیه این نرم افزار به گوشی اندروید شما نصب کرده و کسی که میخواین باهاش مدام در ارتباط باشین تو گوشی اون هم نصب کرده و به راحتی استفاده کنید چیز جالب هم اینجاست که با کامپیوتر هم میتونید استفاده کنید برای این نرم افزار نسخه ویندوز هم ساخته شده جایی نرین در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 165 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن آسان شارژ - خرید آسان شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل

نمایش فایل با ارائه نرم افزار اندروید فون آسان شارژ این امکان را فرآهم آورده تا شما با استفاده از بستری امن، امکان خرید انواع شارژ تلفن همراه را بصورت شبانه روزی از طریق این نرم افزار خریداری نمایید.

امکانات و قابلیت های اپلیکیشن آسان شارژ:
- خرید آسان کارت شارژ های ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل
- شارژ اتوماتیک بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ
- شارژ اتوماتیک (اتوشارژ) از طریق نرم افزار موبایلی
- قابلیت شارژ اعتبار موبایل خود و دیگران و ارسال شارژ هدیه
- از جدیدترین طرح های اپراتورهای مختلف با خبر شوید
- لیست کارتهای خریداری شده را مشاهده نمایید
- اعتبار باقی ماننده شارژ خود را مشاهده نمایید
- خرید شارژ سریع، اطلاعات خود را یک بار برای همیشه پر کنید
- شارژ شگفت انگیز ایرانسل، قبض ایرانسل، وایمکس ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل
- قابلیت خرید کارت شارژ به وسیله هر یک از کارت های عضو شبکه بانکی شتاب
- قابلیت خرید (شارژ اتوماتیک) اتوشارژ به وسیله هر یک از کارت های عضو شبکه بانکی شتاب
- دسترسی آسان در هر زمان و در هر مکان با امنیت بالا
- سرعت بالا بدون اتلاف وقت و هزینه جانبی
- و...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


shayan بازدید : 180 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Totemo HD : شکستن طلسم در یک بازی پازل منحصر به فردTotemo یک بازی است که برای تسکین ذهن شما و آموزش مغز طراحی شده. رمز و راز پنهان را کشف نمایید ، با راهنمای دکتر جادوگر به مکان های مسحور قدیمی و باستانی سفر کنید و با بهره گیری از هوش خود بیش از ۱۰۰ مسله را حل کنید. بازی را به شیوه ی خود پیش ببرید. خوب فکر کنید و حرکت بعدی خود را با دقت بسنجید. می توانید دوستانتان را نیز به چالش بکشید و با آنها رقابت کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Totemo HD

shayan بازدید : 231 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید FINAL FANTASY IV – AFTER YEARS : بازی کاملا به صورت ۳بعدی بازسازی شده است بطوریکه با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است. شخصیت های کلاسیک درکنار چندین قهرمان جدید در جنگی حماسی و هیجان انگیز شرکت می کنند و مبارزه ای بی پایان رخ می دهد. قدرت کاراکترها را ترکیب کنید تا توانایی هایتان افزایش یابد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید FINAL-FANTASY-IV-AFTER-YEARS

shayan بازدید : 208 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید استراتژی و تاکتیک اتحاد جماهیر Strategy & Tactics – USSR vs USA : در جنگ جهانی دوم به وقوع می پیوندد. ژنرال در محاکمات جنگ های اخیر از بین رفته و در حال حاضر حمله ی هسته ای در پکن نقطه ی عطف حوادث در جهان بازی شده است. ارتش شوروی می خواهد به نظام سرمایه داری پایان دهد. آمریکایی ها هم باید دشمنان را بیرون و از آرمان های دموکراتیک حمایت کنند. یکی از این گروه ها را انتخاب کرده و به مبارزه بپردازید. از ویژگی های بازی : ۵ نقشه متفاوت ، ۲ مبارزه تاریخی ، گیم پلی بی پایان ، قابلیت بازی چند نفره و…برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Strategy-&-Tactics-USSR-vs-USA

shayan بازدید : 202 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید حمله هوایی Air Attack HD : بهترین بازی اکشن و نبرد هوایی با گرافیک ۳D بسیار زیبا با افکت ها و گیم پلی جذاب می باشد. بازی دارای ۱۰ ماموریت ، ۶۴ نوع دشمن ، ۳ هواپیما ، نورپردازی شگفت انگیز و جلوه های ویژه ، ۳ حالت مختلف و ۴ نوع کنترل بازی ، امکان ارتقا بازی و سلاح های خاص می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی آندروید حمله هوایی Air Attack HD

shayan بازدید : 186 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Redline Rush : بر ماشین سوپراسپورت خود سوار شوید و با فرار از پلیس در میان ترافیک ، مهارت رانندگی خود را بیازمایید. مراقب اتومبیل خود باشید و تصادف نکنید تا میتوانید قدرت یو اس بی و امتیاز جمع کنید تا به سطح قهرمانان برسید. گرافیک بالا ، بیش از ۸ اتومبیل اسپرت ، ۳ آهنگ متن شگفت انگیز ، امکان به چالش کشیدن دوستان از ویژگی های بازی میباشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Redline Rush

shayan بازدید : 202 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید موتور سوار دیوانه Daredevil Rider FULL : فقط رانندگان شجاعانه و یا دیوانه می توانند این بازی شگفت انگیز را پیش ببرند و همه ی موانع را پشت سر بگذارند! سوار موتورسیکلت خود شوید و مسیر پرخطر و شیب دار را با مهارت و غلبه بر موانع پشت سربگذارید. از میان حلقه های آتش ، موانع دیگر مانند کامیون ، اتومبیل هواپیما بپرید. هدف شما رسیدن به خط پایان است. با گرفتن امتیاز و جمع آوری سکه در ۸۰ مرحله ی هیجان انگیز این بازی با دوستانتان رقابت کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید موتور سوار دیوانه Daredevil Rider FULL

shayan بازدید : 189 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Rock Runners : در این بازی سرگرم کننده و هیجانی باید دونده ی پر انرژی را کنترل کنید. با سرعت بدوید و با تاب خوردن ، پریدن و جهش ستاره هایی را که در هر مرحله وجود دارد جمع آوری نمایید تا ارتقا یابید و با کاراکترهای جدید بازی کنید. بازی دارای گرافیک خیره کننده و ۱۴۰ مرحله در ۴ دنیای منحصر به فرد می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Rock Runners

shayan بازدید : 511 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

برنامه آندروید وی چت WeChat یک مسنجر محبوب در میان دارندگان گوشی های هوشمند می باشد. استفاده از تمامی امکانات نرم افزار مسنجر وی چت کاملا رایگان می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به جمع ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بپیوندید. در مارکت اندروید این برنامه به عنوان بهترین مسنجر و راه ارتباطی برای اندروید معرفی شده است.

برخی از ویژگی ها نرم افزار WeChat :
- امکان ارسال پیام گروهی
- امکان برقراری چت تصویری
- امن بودن آن و در دسترس بودن همیشه ی تاریخچه ی پیام ها
- امکان ساخت گروه
- امکان استفاده از شکلک ها

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود wechat

shayan بازدید : 438 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است. در این مطلب از سایت نمایش فایل ، این سرگرمی بسیار جالب را به دستگاه های آندرویدی شما خواهیم آورد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 280 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار یافتن اجسام مخفی

بازی های رایگان اندروید

 آیا می  خواهید با دانلود بازی جذاب و زیبا و البته فکری مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن و یافتن اجسام در اندروید لذت ببرید؟

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 313 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب و جدید اندروید

بازی های اندروید جدید

آیا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و بسیار مهیج برای اندروید خود مدت ها به طور رایگان سرگرم شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 159 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی انگری بردز نسخه جدید

بازی اندروید جدید

در این مطلب از سایت نمایش فایل ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه فضا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 791 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ۲۰۱۴ اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 813 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

Need for Speed

در این مطلب از سایت نمایش فایل ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 318 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رایگان و جدید

بازی های جدید اندروید

وقت معرفی یک بازی سرگرم کننده متناسب با هر نوع سنی است ! این بازی اندروید مناسب برای تمامی رده های سنی بوده و جذابیت خاصی را هنگام بازی ایجاد می کند.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


shayan بازدید : 247 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نمایش فایل ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 213 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 291 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

Nimbuzz Messenger یا نیمباز پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار مسنجر برای انواع سیستم عامل می باشد که قابلیت های بی نظیرش طرفداران زیادی از سرتاسر جهان را به سمت خود سوق داده است.نیمباز با دارا بودن بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از معروف ترین مسنجر های موبایل و رایانه می باشد. Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود مسنجر محبوب نیمباز Nimbuzz Messenger 2.6.4 برای اندروید

shayan بازدید : 168 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Oil Rush – 3D naval strategy : یک بازی استراتژیکی و ۳ بعدی هدایت نیروی دریایی می باشد که در آن جنگ هسته ای باعث ذوب شدن یخ های کره ی زمین و تغییر چهره این سیاره برای همیشه شده است. شما کنترل بازی و تصمیم گیری های بزرگ را برعهده دارید. پس برای فرماندهی جنگ دریایی بین ارتش هایی که برای آخرین منابع باقی مانده ی نفت مبارزه می نمایند ، آماده شوید. در حالی که تجربه یک داستان هیجان از آخرالزمان ، تکنولوژی نظامی و جنگ های بی پایان را پیش رو دارید ، سعی کنید دشمنان را نابود نمایید. دیگر ویژگی های بازی : گیم پلی منحصر به فرد ؛ محیط های متنوع و شگفت انگیز ؛ ماموریت های مختلف از جمله  دفاع ، بقا ، شکار نفت و نجات افراد ؛ وجود بیش از ۱۵ نقشه ی متنوع ؛ ۱۸ موسیقی هیجانی در متن بازی …

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


دانلود بازی آندروید Oil Rush – 3D naval strategy v1.45

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,328
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 54,829
  • بازدید کلی : 293,021
  • کدهای اختصاصی