loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 34049 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)


Deadly premonition بازیی در سبک ترسناک-ماجراجویی می باشد که چند ماه پیش توسط کمپانی Ignition Entertainment برای PS3 منتشر شده بود و حال این نسخه نیز برای PC منتشر شده است. داستان بازی در مورد یکی از پرونده های پیچیده و عجیب جنایی است که به کاراگاه حرفه ای و متخصصی به نام Francis York Morgan داده می شود تا به دنبال حل معماهای موجود در این پرونده بپردازد . محتوای اصلی در این پرونده مربوط به قتل هایی زنجیره ای می شود که همگی با ترتیبی خاص و حرفه ای انجام شدند که عوامل فرا طبیعی در کنار عناصر واقعی موجود در این پرونده دیده می شوند.

shayan بازدید : 331 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری Final Fantasy VIII :  عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Final-Fantasy-VIII

shayan بازدید : 209 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی

بازی کامپیوتر Stick It To The Man کله چخماقی یکی از سری بازی های سبک ماجرایی و فکری است که توسط Zoink طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Ripstone آن را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در بازی شما کنترل فردی به نام Meet Ray میت ری را بر عهده دارید که در یک شهری زندگی میکند که تمام آن از چسب و کاغذ ساخته شده است . ری در حال برگشت از محل کار به سمت خانه خود است که یک شی آهنی از آسمان با سر او...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 616 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشن

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از 2 سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 361 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

نسخه ی 2  بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 199 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Blackguards ولگردها برای کامپیوتر

بازی ولگردها  از کمپانی ددلیس در سبک ماجراجویی میباشد . این بازی زیبا در مورد فردی است که میخواهد به اعدام محکوم شود . وی موجودی بیگناه است و به اشتباه در گیر ماجرای عجیب شده است . وی به کمک تعدادی از دوستانش نقشه فرار از زندان را میکشد . شما ناخواسته درگیر ماجراجویی عجیبی میشوید . شما به همراه یک عده ولگرد خیابانی باید تلاش کنید تا دنیا را نجات دهید و از دست دشمنان رهایی یابید . جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد . دنیایی که پر از سیاهی وتاریکی است .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 373 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Ravensword Shadowlands : یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد. بازی Ravensword Shadowlandsدر سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 Ravensword-Shadowlands

shayan بازدید : 280 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری شبیه ساز پرواز MicroSoft Flight Simulator X
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
حمایت توسط : Microsoft Game Studios
درجه بندی سنی : +۳
قابلیت آنلاین:دارد
بیش از ۸ سال از به بازار آمدن اولین نسخه این بازی به نام Flight simulator 98 می گذرد. مایکروسافت با به بازار آوردن این محصول برای اولین قدم به دنیا بازی های شبیه سازی گذاشت و آنقدر پیشرفت کرد که هم اکنون باافتخارمی گوید این بازی من است!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

MicroSoft-Flight-Simulator-X

shayan بازدید : 357 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر The Cursed Crusade نفرین جنگ های صلیبی

بازی کامپیوتر The Cursed Crusade نفرین جنگ های صلیبی یکی از سری بازی های سبک اکشن است که توسط Atlus طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Kylotonn آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی حول دو شخصیت به نام های Denz و Esteban در جریان است که هر دو هدفی یکسان و مشترک را دنبال می کنند . دنز عضو یک فرقه مذهبی در زمان قرون وسطی است و به دنبال پدرش که در سومین جنگ صلیبی ناپدید شده است می گردد . طرف دیگر بازی , استبان یک سرباز حیله گر و دزد فریبکاری است که در یکی از جنگ هایی که با شیاطین شرکت داشت دچار یک نفرین وحشتناک شده است و سعی دارد خود را از این نفرین رهایی بخشد . پایان قرن ۱۲ نزدیک است و تمامی سرزمین ها غرق در جنگ و خونریزی به سر میبرند . شما باید تلاش کنید تا از چالش هایی که در طول بازی با آن روبرو می شوید , سربلند خارج شده و این آتش برافروخته جنگ های صلیبی را خاموش کنید . هرچه به جلو پیش می روید بر توانایی های شما افزوده شده و نیروهایی ماورایی پیدا می کنید که شما را قادر می سازد تا اشیای مخفی اطراف خود را ببینید . لازم به ذکر است که بازی این اجازه را به شما می دهد تا به صورت آنلاین , این بازی را تجربه کنید .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 245 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کامپیوتر FORCED نفوذی

بازی کامپیوتر FORCED یکی از بازی های سبک اکشن میتوان نام برد. شما به عنوان یک برده , باید با دشمنان و نیروهای اهریمنی مبارزه کنید و برای زنده ماندن با مرگ بجنگید . زنده ماندن در این مسیر کار بسیار سختی است ولی اگر زنده بمانید حکم آزادی شما صادر می شود . شما با آزمایش های خطرناک و موجودات عجیب و غریبی مواجه می شوید اما Balfus به عنوان یک راهنما به شما کمک خواهد.من این بازی رو دانلود کردم و بازی نصبتا خوبیه اگه بازی شمشیری و هیجلنی رو دوس دارید من اینو براتون پیشنهاد میکنم امیدوارم باعث رضایت شما قرار بگیره.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 482 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی پرتابل Crysis warhead

 

دانلود رایگان بازی پرتابل Crysis warheadReviewed byEmad RajabionNov 30Rating:5.0

Crysis warhead از سری بازی های crysis است که در سال ۲۰۰۷ انقلابی وسیع در زمینه کارت گرافیک ایجاد کرد به طوری که تامام ایرانیان را وادار کرد که برای اینکه بتوانند این شاهکار را تجربه کنند که گرافیک حداقل ۵۱۲ را برای خود تهیه کننند.گرافیک این بازی انقدر پیچیده،گسترده و قدرتمند هست که هنوزم با وجود پیشرفته ترین کارت های گرافیک نتوانسته اند که با از تمام قدرت گرافیک بازی استفاده کنند.گرافیک بازی فراتر از آن چیزی است که حتی با فکر کردن در مورد آن به جایی نخواهید رسید.محیط چشن نواز ،جنگل های انبوه،پوشش های گیاهی سراسر منطقه با بالاترین کیفیت به طوری که در هیچ بازی مشابه آن را ندیدهاید در کنار دریا و ساحل که نمایی حیرت انگیز را به وجود آورده اند.افکت های برف هم با نهایت ظرافت طراحی شده اند به طوری که دونه های برف بر روی اسلحه به زیبایی هرچه تمام تر جلوه می کند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 241 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی COD GHOSTS با لینک مستقیم ##

ندای وظیفه: اشباح   Call Of Duty: Ghosts

 

توضیحات بازی: عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.
شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 787 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Dead Sky : عنوان یک بازی جدید و کم حجم در سبک اکشن , شوتر است که در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ریلیز شده است. این بازی توسط Shorebound Studios ساخت و طراحی شده و سازنده سعی کرده با گیم پلی چالش برانگیز نظر گیمر را بخودش جلب کند. در Dead Sky شما با انواع شیوع بیماری مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهید شد که برای زنده ماندن و دوری از بیماری باید با آن ها مبارزه کنید. بازی بصورت تیراندازی (شوتر) بوده ولی بازی چندین عنصر برج دفاعی استراتژیک را در خود جای داده است. گیم پلی متشکل از یک ترکیب رضایت بخش بین دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت یو پی اس را در اختیار شما است. در بازی همکاری آنلاین، شما و ۳ تن از دوستان تیم به مبارزه از طریق چندین محیط و چالش های منحصر به فرد, با بهره گیری از کار گروهی استراتژی و رفلکس های سریع از ویژگی های این بازی است. اوباش و باس ها بصورت تصادفی تولید میشوند و همچنین شما باید آیتم های موجود را جمع آوری کنید و به راه خود ادامه دهید. بازی Dead Sky یک بازی کم حجم است که در نوبه خود با مقایسه با حجم کمش بسیار عالی طراحی شده است.

  برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


بازی کامپیوتری و کم حجم Dead-Sky

shayan بازدید : 627 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری FORCED : سبک این بازی اکشن , نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا “Survival Arena Mode” یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 Forced

shayan بازدید : 259 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
shayan بازدید : 211 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


1

shayan بازدید : 308 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Takedown Red Sabre آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon، SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند راسرکوب کنید.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 957
  • بازدید سال : 54,964
  • بازدید کلی : 293,156
  • کدهای اختصاصی