loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 211 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

قد بلند که باشی بیشتر به چشم می‌آیی! کارهای بیشتری می‌توانی انجام دهی و موقعیت‌های بیشتری در انتظارت خواهد بود! قد بلندی این روزها یک امتیاز مهم در جنبه‌های مختلف زندگی به شمار می آید. از شغل آینده گرفته تا جلسه خواستگاری، قدبلندها همیشه شانس بیشتری در موفقیت داشته‌اند. از طرف دیگر قد هر فرد آینه سلامت جسمانی اوست. پس حالا که شاید خودمان قد بلند نشده‌ایم چه کار کنیم فرزندان‌مان قدبلندی داشته باشند؟! متخصصان در این مورد توضیح می‌دهند.

ba1975  محاسبه قد کودکان

مهم‌ترین عامل موثر بر قد
مهم‌ترین عامل محیطی تاثیرگذار روی قد نوع و میزان تغذیه است. پیروی از یک رژیم متنوع و متعادل شرط لازم برای دستیابی به حداکثر استعداد ژنتیک برای افزایش طول استخوان‌هاست. پروتئین به خصوص نوع حیوانی آن از اجزای اصلی مورد نیاز برای رشد است. گوشت و تخم‌مرغ منبع اصلی تامین پروتئین حیوانی هستند. کلسیم نیز عنصر اصلی در ترکیب استخوان بوده و بدون رسیدن میزان کافی آن در رژیم غذایی، رسیدن به بالاترین ظرفیت وراثتی طول استخوانی میسر نیست. شیر و لبنیات همچنین کلم و مرکبات از منابع اصلی این عنصر هستند. علاوه براین، ترشح هورمون‌های موثر در رشد و ساخت بستر استخوانی و عضلات، مستلزم تامین ویتامین‌ها و عناصر دیگری مانند روی، منیزیوم، آهن و فلوئور است. انجام حرکات ورزشی و کششی مانند یوگا، بارفیکس و امثال آنها نیز می‌تواند تا حدودی به این امر کمک کند.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 195 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم.

ra4 2461 اعتماد به نفس واقعی به چه صورت است؟

 

 

اول از همه باید بدانید منظور از اعتماد به‌نفس، اعتماد به‌نفس واقعی است نه لاف های بیهوده و خود بزرگ‌بینی های مصنوعی. افرادی که فقط فیلم انسان های بی‌باک و با اعتماد به‌نفس را بازی می کنند، هیچ ویژگی خاصی برای الگو برداشتن ندارند.

اما انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم. از جمله به موارد زیر باید اشاره کرد.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 217 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

به دنبال پیروی از توصیه ها و نکاتی که در زیر آمده است مطمئن باشید که از خرید لباس خود هرگز پشیمان نخواهید شد.

hou5ی40 چه نکاتی را باید در هنگام خرید لباس رعایت کنیم ؟

آیا شما از جمله کسانی هستید که لباس را فقط برای آویزان کردن در کمد لباس هایتان می خرید و از بیشتر آنها استفاده نمی کنید؟ممکن است به هنگام خرید لباس از اینکه این لباس را خریده اید کاملا راضی باشید اما هنگامی که به خانه بر میگردید و آن را پرو می کنید کاملا از این خرید پشیمان شوید. کالین مگارو Colin Megaro مشهور و معروف در سبک و مد در لس آنجلس می گوید : نگران نباشید . شما می توانید باز هم از لباس هایی که فقط در کمد لباس هایتان قرار داده اید استفاده کنید و دوباره آنها را بپوشید. اما ما در اینجا ۸ نکته به هنگام خرید لباس را برایتان بیان کرده ام که توجه به این نکات در نهایت باعث می شود شما از دیدن کمد لباس هایتان لذت ببرید و تمامی لباس های خود را دوست داشته باشید.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 165 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

موفقیت به افراد برگزیده تعلق ندارد؛ موفقیت متعلق به شماست، اگر بخواهید به دنبال آن بروید.

موفقیت را هیچ جا پخش نمی کنند، شما باید آن را بدست آورید، ولی نه با زور. اگر از درون فرد موفقی شوید می توانید موفقیت را بدست آورید.

ra4 1284 راه های رسیدن به موفقیت

 

 

هفت کلید موفقیت که زندگی انسان را تغییر می دهند عبارتند از:

 

۱٫ جرأت انجام کار را داشته باشید.

دیل کارنگی می گوید: کسی به بعیدترین نقطه می رسد که می خواهد کاری را انجام دهد و جرأت انجامش را دارد. قایق اطمینان از ساحل دور نمی شود.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید

shayan بازدید : 656 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

hhیs328 آشنایی با رشته های مختلف قایق رانی

 

یکی از دو رشته ی المپیکی خانواده ی بزرگ قایقرانی است. آب های آرام۱ به دو رشته ی کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند.
قایق کانوکانادایی پ، قایق بسیار باریک و بدون سکانی است ورزشکار در آن زانو میزند و تنها به یک سمت پارو میزند. پاروی این رشته یک کفه داشته و در سمت دیگر آن دسته T دارد که قایقران آن را به دست میگیرد.
کایاک نیز قایقی باریک است که هدایت آن به وسیله ی سکان انجام میگیرد و قایقران در آن نشسته و با حرکات دست و کمر پارو می زند.پاروی کایاک از هر دو طررف کفه دارد.
در مسابقات آب های آرام قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه در مسافت های مختلف ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متری مسابه می دهند.
در این رشته مسابقاتی با مسافت های بیشتر از ۱۰۰۰ متر با دو نقطه ی برگشت و دو مسیر مستقیم نیز برگزار می شود. در واقع، هدف از این ورزش پارو زدند در مسافت های تعیین شده با بالاترین سرعت ممکن است.
مسابقات آب های آرام، در برنامه ی المپیک سال ۱۹۳۶ معرفی شدند و تا کنون نیز ادامه داشته اند. آب های آرام خود شامل دوازده مسابقه در المپیک است که به ترتیب عبارت اند از: کایاک یک نفره، کایاک دو نفره، کایاک چهار نفره، کانوی یک نفره و کانوی دو نفره هزار متر و پانصد متر مردان و کایاک یک نفره، کایاک دو نفره و کایاک چهار نفره پانصد متر زنان.
گذشته از المپیک مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون جهانی بین المللی هر ساله در رده ی بزرگ سالان و هر دو سال یک بار در رده ی نوجوانان برای مردان و زنان انجام می گیرد.

برای خوندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجه کنید

shayan بازدید : 155 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این روزها در بازار عطر آنقدر کالای تقلبی وجود دارد که گاهی آنقدر که پول می‌دهی عطر نمی‌خری! البته با این قیمت‌های نجومی عطرها، حق دارید که انتظار کالای اصل و با کیفیت مطلوب داشته باشید و با وسواس خرید کنید ولی آیا تشخیص عطرهای اصل و تقلبی به همین سادگی‌هاست؟ مسعود تهرانی دبیر روابط‌عمومی انجمن صنفی آرایشی، بهداشتی و عطریات با تجربه‌ چندین‌ ساله‌‌اش به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

ar4 1175 چگونه عطر تقلبی را بشناسیم؟

 

همیشه پای چین در میان است

معمولا کالاهایی که مشابه اصل است از چین می‌آید. البته عطرهای غیر اصل که از چین می‌آید در خود چین هم تقلبی محسوب می‌شود؛ یعنی عطری که با نام یک برند معروف در چین تولید شده باشد اینطور نیست که تحت لیسانس کمپانی اصلی باشد و به سفارش آنها و با درجه‌بندی متوسط تولید شود. باید بگوییم عطرهای چینی هیچ ارتباطی با کمپانی‌های اصلی و مطرح عطرسازی ندارند و صرفا کالاهای تقلبی هستند. برندهای پوشاک چنین قوانینی دارند و مثلا اگر در ویتنام تولید شود روی کالا می‌زند لیسانس آن از نایک است ولی کمپانی‌های عطر و آرایشی این کار را نمی‌کنند. برای مثال کمپانی هرمس که خیلی معروف است تمام کالاهایش را تک‌تک بیمه می‌کند و هر جای دنیا که آن را بخرید گارانتی دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 263 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دنیای بدون زنان، چنین دنیایی خواهد بود: مردان نه خود را می شویند و نه صورت خود را اصلاح می کنند. لباس خانگی ما بسیار ساده خواهد بود: پیراهن، عرق گیر،جوراب، حتی کفش های بیرون هم ساده خواهند بود.

ra4 2409 دنیای بدون زنان چگونه خواهد بود؟

 

دنیای بدون زنان، چنین دنیایی خواهد بود:
مردان نه خود را می شویند و نه صورت خود را اصلاح می کنند.
لباس خانگی ما بسیار ساده خواهد بود: پیراهن، عرق گیر،جوراب، حتی کفش های بیرون هم ساده خواهند بود.
نیازی به ظروف آشپزخانه و حتی غذا نیست؛ چند ظرف یک بار مصرف، چند تکه غذای سرد و پیتزا کافی است.
و برای خانه مان یک یخچال، جاروبرقی، تلویزیونی بزرگ و یک کنترل تلویزیون از راه دور کفایت می کند.
تنها برنامه های دو کانال تلویزیونی را تماشا می کنیم، شبکه خبری و ورزشی.
به همین دلیل می گویند مردان موجوداتی ساده هستند و اگر زنان در زندگی شان نباشند، زندگی ساده ای خواهند داشت.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 54,890
  • بازدید کلی : 293,082
  • کدهای اختصاصی