loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 206 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و ساخت اتوران ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. نرم افزار AutoRun Pro Enterprise جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و… جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت اتوران AutoRun Pro Enterprise

shayan بازدید : 165 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Tipard DVD Creator v3.5.6 - نرم افزار ساخت دی وی دی فیلم

Tipard DVD Creator نرم افزار حرفه ای در زمینه ساخت DVD می باشد ، یک نرم افزار چند منظوره ساخت DVD به منظور کمک کردن به کاربران جهت قرار دادن کلیپ های ویدئویی مختلف با فرمت های 3GP, ASF, AVI, DV, VOB, FLV M2TS, MTS, SWF, MKV, MPEG, MPA, DAT, MP4, TS, MOV و ... می باشد ، و برای ساخت یک پوشه DVD عمومی یا فایل ISO و همچنین رایت مستقیم بر روی DVD را می دهد. 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 187 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Ashampoo Burning Studio v14.0.1.12 - نرم افزار رایت لوح های فشرده

شرکت Ashampoo را باید یکی از کمپانی های بزرگ نرم افزاری دانست که در این چند ساله اخیر با پیشرفتی بی نظیر رو به رو شده و توانسته با ارائه نرم افزارهای گوناگون که در زمینه های مختلف بوده اند جای خود را در میان کاربران پیدا کند. تازه ترین نرم افزار این شرکت که البته چند سالی است که ارائه می شود و به همین دلیل هم با کسب تجارب مختلف و نظرات کاربران توانسته نسخه به نسخه قدرتمندتر شود ابزاریست که Ashampoo Burning Studio نام دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 229 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.7 Final  نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار رایت burnaware profess

shayan بازدید : 190 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (1)

نرم افزار Nero Burning ROM نرم افزاری حرفه ای جهت رایت سی دی و دی وی دی می باشد.کارائی و سرعت بالا ، امکانات پیشرفته و حرفه ای از جمله ویزگی های این نرم افزار میباشد که کاربران انتخاب میکنند.نرم افزار Nero Burning ROM برای رایت و کپی انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترین کیفیت و امنیت حرفه ای ساخته شده است. رایت با تکنولوژی Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددی چون رمزگذاری بر روی سی دی ، اطمینان از خوانا بودن دیسک ها پس از مدتی طولانی و… را فراهم می آورد.کپی سی دی های صوتی ، ساخت Playlist و گالری موزیک های محبوب از دیگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM می باشد. کپی CD ، فیلم های HD روی دیسک های Blu-ray و DVD توسط این نرم افزار با کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد. Nero همچنین از فایل های HFS, ISO/HFS hybrid, UDF, PSX, OFAS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار به صورت خودکار وارد شدن دیسک را تشخیص داده باشد.

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

رایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,426
  • بازدید ماه : 920
  • بازدید سال : 54,927
  • بازدید کلی : 293,119
  • کدهای اختصاصی