loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 389 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادیتور حرفه ای هگزادسیمال

WinHex 17.0

 

 

 

 

تمام برنامه نویسان، هکر ها، Cracker ها، و کاربران حرفه ای کامپیوتر، همیشه یک ادیتور هگزا دسیمال حرفه ای بر روی ویندوز خود دارند. کاربرد اصلی این ادیتور ها، نمایش و یا ایجاد تغییر در کدهای تشکیل دهنده فایل ها است.

 

تمام فایل های کامپیوتری (متن، موسیقی، فیلم، نرم افزار، عکس، و ...) از مجموعه ای از کدها تشکیل شده اند. برنامه های نمایش دهنده فایل ها، این کدها را خوانده و محتویات آن را (مثلا یک فیلم) نمایش میدهند. اما اگر این فایل ها را با یک ادیتور هگزا دسیمال باز کنید، میتوانید کدهای تشکیل دهنده آنها را ببینید.

 

نرم افزار WinHex یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین ادیتورهای هگزادسیمال است. این نرم افزار میتواند به صورت مستقل از سیستم عامل، کدهای تشکیل دهنده محتوای فایل ها را نمایش داده و ویرایش کند. توسط WinHex میتوانید محتویات یک فایل، یک فولدر، یک درایو، و حتی کل دیسک سخت را به صورت یکپارچه و در قالب مجموعه ای از کدها مشاهده کنید. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات موجود در حافظه Ram و حتی تغییر بلادرنگ آن نیز هست. این قابلیت برای برنامه نویسان و کرک کننده های نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 272 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC برنامه ای کاربردی است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست با استفاده از این نرم افزار میتواند سرعت ویندوز خود را بالا برده و کار کردن با سیستم را راحت تر کنند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت میباشد.  شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز speedupmypc

shayan بازدید : 319 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Windows Doctor : سیستم عامل هایی که تاکنون از سوی کمپانی مایکروسافت ارائه شده اند ، با وجود تمامی مزایای غیر فابل چشم پوشی که در آنها دیده می شود اما پس از مدتی دچار مشکلاتی از قبیل کند شدن و نقوص این چنینی می شوند. اما خوشبختانه این مشکلات را در عموم موارد می توان با استفاده از یک نرم افزار بهینه ساز برطرف نمود و ویندوز را به دوران اوج خود بازگرداند. Windows Doctor یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز است که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ویندوز خود را به ایده آل ترین شرایط ممکن و بالاترین حد بازدهی برسانند. می توانید سرعت ویندوز را مجددأ افزایش دهید ، استارت آپ ویندوز را مدیریت کنید ، هارد درایو خود را پاکسازی کنید، امنیت سیستم خود را بررسی کنید ، رجیستری ویندوز را پاکسازی کنید و از امکانات فراوان نرم افزار بهره مند شوید. نام این نرم افزار به واقع نشان دهنده سطح بالای عملکرد آن است و می تواند یک دستیار همیشگی برای شما در محیط ویندوز باشد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز Windows Doctor 2.7.6.0

shayan بازدید : 153 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

IObit Uninstaller نرم افزاری است با کاربردی و رایگان است که کاربران بایستی حتما در این زمینه از چنین نرم افزارهایی استفاده کنند. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد میشوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند. یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد. IObit Uninstaller به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز با سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


حذف و پاکسازی کامل نرم افزارها IObit Uninstaller 3.0.4.922

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 54,867
  • بازدید کلی : 293,059
  • کدهای اختصاصی