loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 389 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادیتور حرفه ای هگزادسیمال

WinHex 17.0

 

 

 

 

تمام برنامه نویسان، هکر ها، Cracker ها، و کاربران حرفه ای کامپیوتر، همیشه یک ادیتور هگزا دسیمال حرفه ای بر روی ویندوز خود دارند. کاربرد اصلی این ادیتور ها، نمایش و یا ایجاد تغییر در کدهای تشکیل دهنده فایل ها است.

 

تمام فایل های کامپیوتری (متن، موسیقی، فیلم، نرم افزار، عکس، و ...) از مجموعه ای از کدها تشکیل شده اند. برنامه های نمایش دهنده فایل ها، این کدها را خوانده و محتویات آن را (مثلا یک فیلم) نمایش میدهند. اما اگر این فایل ها را با یک ادیتور هگزا دسیمال باز کنید، میتوانید کدهای تشکیل دهنده آنها را ببینید.

 

نرم افزار WinHex یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین ادیتورهای هگزادسیمال است. این نرم افزار میتواند به صورت مستقل از سیستم عامل، کدهای تشکیل دهنده محتوای فایل ها را نمایش داده و ویرایش کند. توسط WinHex میتوانید محتویات یک فایل، یک فولدر، یک درایو، و حتی کل دیسک سخت را به صورت یکپارچه و در قالب مجموعه ای از کدها مشاهده کنید. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات موجود در حافظه Ram و حتی تغییر بلادرنگ آن نیز هست. این قابلیت برای برنامه نویسان و کرک کننده های نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 206 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و ساخت اتوران ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. نرم افزار AutoRun Pro Enterprise جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و… جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت اتوران AutoRun Pro Enterprise

shayan بازدید : 272 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC برنامه ای کاربردی است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست با استفاده از این نرم افزار میتواند سرعت ویندوز خود را بالا برده و کار کردن با سیستم را راحت تر کنند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت میباشد.  شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز speedupmypc

shayan بازدید : 236 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Moborobo 2014 مدیریت دیوایس ها از طریق کامپیوتر

بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس می توانید از طریق کامپیوتر گوشی موبایل تان را کنترل کرده و بر آن مدیریت داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی فایل مورد علاقه تان را از جمله فیلم، موزیک، بازی، عکس و غیره را با سرعت بسیار بالا بر روی گوشی تان نصب کنید، همچنین می توانید بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس تمامی فایل های اضافه را از گوشی حذف کنید، نرم افزار مدیریت دیوایس از طریق کابل و یا از طریق WiFi به گوشی شما متصل می شود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 207 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تست کارت گرافیک 3DMark Professional Edition 1.2.250

نرم افزار 3DMark Professional یکی از نرم افزارهای قدرتمند مناسب برای تست کارت گرافیکی می باشد . تست های انجام شده در هر قسمت از کارت گرافیکی جهت بهبود عملکرد کارت گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرد . نرم افزار برای گیمرها ، گرافیست ها ، طراحان مناسب می باشد زیرا میتوانند از سلامتی کارت گرافیکی سیستم خود اطمینان پیدا کنند

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 257 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز ۸ و نرم افزار آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند. برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار کرک و فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 KMSpico

 

shayan بازدید : 203 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود

MediaInfo نرم افزاری قدرتمند در زمینه نمایش اطلاعات فایل های صوتی ویدئویی به صورت دقیق می باشد و می تواند اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد ، این اطلاعات می توانند در هنگام استفاده از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین در استفاده از این فرمت ها برای سیستم های پخش بسیار مفید باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 237 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود EmEditor Professional v13.0.6 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن

EmEditor Professional نام یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 191 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود GiliSoft File Lock Pro v8.0 - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است، این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 229 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.7 Final  نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار رایت burnaware profess

shayan بازدید : 318 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار ساخت سی دی نصب خودکار ویندوز Almeza MultiSet Professional : نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت سی دی نصب ویندوز بصورت خودکار می باشد. حتما تا بحال نسخه های مختلف از ویندوز ها را دیده اید که قابلیت نصب خودکار را دارا بوده و بدون نیاز به هیچگونه تنظیماتی از طرف کاربر بر روی سیستم ها نصب می شوند. با استفاده از نرم افزار Almeza MultiSet شما نیز میتوانید سی دی های نصب خوکار ویندوز بسازید. روش کار به این صورت خواهد بود بعد از نصب و اجرای نرم افزار با ایجاد پروزه جدید گزینه هائی به شما داده میشود که شامل تنظیمات اولیه نصب ویندوز ، نام سیستم ، ساعت محلی ، سریال ویندوز و … می باشد که شما با تکمیل این موارد میتوانید ویندوز نصب خودکار خود را بسازید. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت اضافه کردن نصب خودکار نرم افزار های مورد نیاز اعم از درایور ها ، تنظیمات  موس و پرینتر ، نرم افزار های عمومی ویندوز به نسخه خودکار می باشد.  این نرم افزار ابزاری مناسب برای فراهم کردن محیط نصب اتوماتیک و بی دردسر می باشد که شما با ایجاد این دیسک ها میتوانید به تمام کسانی که با نصب ویندوز و نرم افزار ها مشکل دارند کمک نمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت ایجاد دیسک های نصب خودکار نرم افزار ها
- قابلیت نصب اتوماتیک ویندوز
- قابلیت ایجاد بازگرداندن تنظیمات نرم افزار و ویندوز
- قابلیت استفاده از Remote برای نصب خودکار از راه دور
- قابلیت ایجاد CD/DVD یا فلاش دیسک با قابلیت بوت
- قابلیت ایجاد بوتیبل ها برای فلش های USB
- محیط ساده و کاربر پسند

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 almeza-multiset-professional

shayan بازدید : 319 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Windows Doctor : سیستم عامل هایی که تاکنون از سوی کمپانی مایکروسافت ارائه شده اند ، با وجود تمامی مزایای غیر فابل چشم پوشی که در آنها دیده می شود اما پس از مدتی دچار مشکلاتی از قبیل کند شدن و نقوص این چنینی می شوند. اما خوشبختانه این مشکلات را در عموم موارد می توان با استفاده از یک نرم افزار بهینه ساز برطرف نمود و ویندوز را به دوران اوج خود بازگرداند. Windows Doctor یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز است که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ویندوز خود را به ایده آل ترین شرایط ممکن و بالاترین حد بازدهی برسانند. می توانید سرعت ویندوز را مجددأ افزایش دهید ، استارت آپ ویندوز را مدیریت کنید ، هارد درایو خود را پاکسازی کنید، امنیت سیستم خود را بررسی کنید ، رجیستری ویندوز را پاکسازی کنید و از امکانات فراوان نرم افزار بهره مند شوید. نام این نرم افزار به واقع نشان دهنده سطح بالای عملکرد آن است و می تواند یک دستیار همیشگی برای شما در محیط ویندوز باشد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز Windows Doctor 2.7.6.0

shayan بازدید : 153 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

IObit Uninstaller نرم افزاری است با کاربردی و رایگان است که کاربران بایستی حتما در این زمینه از چنین نرم افزارهایی استفاده کنند. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد میشوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند. یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد. IObit Uninstaller به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز با سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


حذف و پاکسازی کامل نرم افزارها IObit Uninstaller 3.0.4.922

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 967
  • بازدید سال : 54,974
  • بازدید کلی : 293,166
  • کدهای اختصاصی