loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 212 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager 2014 همراه کرک

نرم افزار Internet Download Manager 2014 ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود که تا پنج برابر سرعت دانلود شما را بالا می برد، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر قدرت بازیابی لینک های شکسته و خراب را دارد و تمامی فایل هایی را که به هر دلیل خطا می دهد را از سر می گیرد، همچنین اگر به هر نحوی اینترنت شما قطع و یا به مشکل بخورد این نرم افزار به طور خودکار پس از برطرف شدن مشکل و یا ارتباط دوباره شما به اینترت از ادامه لینک شروع به دانلود مجدد می کند...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

shayan بازدید : 218 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت از راه دور کامپیوترهای شبکه Remote Computer Manager یکی از ابزارهای شبکه برای مدیریت کامپیوترها از راه دور می باشد. این نرم افزار به مدیران این اجازه را می دهد که از راه دور ، برای خاموش کردن ، اجرا ، اداره کردن و راه اندازی برنامه ها و فرآیندها ، استفاده از پروتکل شبکه IPv4 ، استفاده از پروتکل شبکه IPv6 ، قفل ایستگاه های کاری ، ورود به سیستم ، خروج از سیستم ، sleep، hibernate، wake up، راه اندازی مجدد ، خاموش کردن ، قفل و باز کردن دستگاههای ورودی ، ترکیب رجیستری ، مدیریت رجیستری ، کپی فایل ، نصب از بسته های MSI و انجام عملیات های دیگر برای کامپیوتر های ویندوز و لینوکس استفاده کنند.
Remote Computer Manager با استفاده از تکنولوژی های intel AMT و AMD DASH به شما امکان روشن ، خاموش و شروع مجدد کامپیوترها از راه دور را نیز می دهد. همچنین این نرم افزار می تواند لیستی از فرآیند ها و سرویس ها ، دستور netstate از راه دور ، نمایش تصویر از راه دور و سایر جزئیات برای هر کامپیوتر را بدهد. این نرم افزار می تواند بطور خودکار براساس برنامه ای که شما برای آن تعریف می کنید ، کنترل از راه دور را انجام دهد ، بنابراین شما می توانید بطور کاملاً اتوماتیک کامپیوتر شرکتتان را از راه دور مدیریت کنید. 

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


دانلود نرم افزار مدیریت از راه دور کامپیوتر Remote Computer Manager 6.0

 

 

 

shayan بازدید : 619 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager یا دانلود منیجر برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.
دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


1

shayan بازدید : 263 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

 

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 54,882
  • بازدید کلی : 293,074
  • کدهای اختصاصی