loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 269 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری The Mysterious Cities of Gold Secret Paths : سبک بازی ماجراجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. به گوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


بازی کامپیوتری The Mysterious Cities of Gold Secret Paths

shayan بازدید : 229 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.7 Final  نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار رایت burnaware profess

shayan بازدید : 180 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Totemo HD : شکستن طلسم در یک بازی پازل منحصر به فردTotemo یک بازی است که برای تسکین ذهن شما و آموزش مغز طراحی شده. رمز و راز پنهان را کشف نمایید ، با راهنمای دکتر جادوگر به مکان های مسحور قدیمی و باستانی سفر کنید و با بهره گیری از هوش خود بیش از ۱۰۰ مسله را حل کنید. بازی را به شیوه ی خود پیش ببرید. خوب فکر کنید و حرکت بعدی خود را با دقت بسنجید. می توانید دوستانتان را نیز به چالش بکشید و با آنها رقابت کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Totemo HD

shayan بازدید : 231 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید FINAL FANTASY IV – AFTER YEARS : بازی کاملا به صورت ۳بعدی بازسازی شده است بطوریکه با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است. شخصیت های کلاسیک درکنار چندین قهرمان جدید در جنگی حماسی و هیجان انگیز شرکت می کنند و مبارزه ای بی پایان رخ می دهد. قدرت کاراکترها را ترکیب کنید تا توانایی هایتان افزایش یابد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید FINAL-FANTASY-IV-AFTER-YEARS

shayan بازدید : 209 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید استراتژی و تاکتیک اتحاد جماهیر Strategy & Tactics – USSR vs USA : در جنگ جهانی دوم به وقوع می پیوندد. ژنرال در محاکمات جنگ های اخیر از بین رفته و در حال حاضر حمله ی هسته ای در پکن نقطه ی عطف حوادث در جهان بازی شده است. ارتش شوروی می خواهد به نظام سرمایه داری پایان دهد. آمریکایی ها هم باید دشمنان را بیرون و از آرمان های دموکراتیک حمایت کنند. یکی از این گروه ها را انتخاب کرده و به مبارزه بپردازید. از ویژگی های بازی : ۵ نقشه متفاوت ، ۲ مبارزه تاریخی ، گیم پلی بی پایان ، قابلیت بازی چند نفره و…برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Strategy-&-Tactics-USSR-vs-USA

shayan بازدید : 202 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید حمله هوایی Air Attack HD : بهترین بازی اکشن و نبرد هوایی با گرافیک ۳D بسیار زیبا با افکت ها و گیم پلی جذاب می باشد. بازی دارای ۱۰ ماموریت ، ۶۴ نوع دشمن ، ۳ هواپیما ، نورپردازی شگفت انگیز و جلوه های ویژه ، ۳ حالت مختلف و ۴ نوع کنترل بازی ، امکان ارتقا بازی و سلاح های خاص می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی آندروید حمله هوایی Air Attack HD

shayan بازدید : 186 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Redline Rush : بر ماشین سوپراسپورت خود سوار شوید و با فرار از پلیس در میان ترافیک ، مهارت رانندگی خود را بیازمایید. مراقب اتومبیل خود باشید و تصادف نکنید تا میتوانید قدرت یو اس بی و امتیاز جمع کنید تا به سطح قهرمانان برسید. گرافیک بالا ، بیش از ۸ اتومبیل اسپرت ، ۳ آهنگ متن شگفت انگیز ، امکان به چالش کشیدن دوستان از ویژگی های بازی میباشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Redline Rush

shayan بازدید : 202 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید موتور سوار دیوانه Daredevil Rider FULL : فقط رانندگان شجاعانه و یا دیوانه می توانند این بازی شگفت انگیز را پیش ببرند و همه ی موانع را پشت سر بگذارند! سوار موتورسیکلت خود شوید و مسیر پرخطر و شیب دار را با مهارت و غلبه بر موانع پشت سربگذارید. از میان حلقه های آتش ، موانع دیگر مانند کامیون ، اتومبیل هواپیما بپرید. هدف شما رسیدن به خط پایان است. با گرفتن امتیاز و جمع آوری سکه در ۸۰ مرحله ی هیجان انگیز این بازی با دوستانتان رقابت کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید موتور سوار دیوانه Daredevil Rider FULL

shayan بازدید : 189 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Rock Runners : در این بازی سرگرم کننده و هیجانی باید دونده ی پر انرژی را کنترل کنید. با سرعت بدوید و با تاب خوردن ، پریدن و جهش ستاره هایی را که در هر مرحله وجود دارد جمع آوری نمایید تا ارتقا یابید و با کاراکترهای جدید بازی کنید. بازی دارای گرافیک خیره کننده و ۱۴۰ مرحله در ۴ دنیای منحصر به فرد می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Rock Runners

shayan بازدید : 241 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts Pc Game

| دانلود بازی ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی COD GHOSTS با لینک مستقیم ##

ندای وظیفه: اشباح   Call Of Duty: Ghosts

 

توضیحات بازی: عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.
شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,427
  • بازدید ماه : 921
  • بازدید سال : 54,928
  • بازدید کلی : 293,120
  • کدهای اختصاصی