loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 221 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین نسخه نرم افزار ارسال اس ام اس و تماس رایگان برای اندروید و ویندوز

نرم افزار mypeople Messenger که به صورت یک مسنجر حرفه ای برای ارسال اس ام اس و تماس رایگان می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توایند دوستان خود را در لیست نرم افزار افزوده و با آن ها در ارتباط داشته باشید، توجه داسته باشید طرفین باید از نرم افزار mypeople Messenger استفاده کنند، در نرم افزار mypeople Messenger میتوانید از ارسال تصاویر و سیمبل ها استفاده کنید، همچنین به علت بالا بودن سرعت نرم افزار میتوانید به راحتی تماس رایگان ...بهترین نرم افزار برای ارتباط با کسانی که دوسشون دارین ولی ازشما دور هستن میتوانید به رایگان تماس بگیرید اس ام اس ارسال کنید اون هم هر جای دنیا که باشن دیگه نیازی به نگرانی نیست کافیه این نرم افزار به گوشی اندروید شما نصب کرده و کسی که میخواین باهاش مدام در ارتباط باشین تو گوشی اون هم نصب کرده و به راحتی استفاده کنید چیز جالب هم اینجاست که با کامپیوتر هم میتونید استفاده کنید برای این نرم افزار نسخه ویندوز هم ساخته شده جایی نرین در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 679 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شبیه ساز سه بعدی به همراه پلاگین های 3D Max و Cinema 4D

این نرم افزاری شبیه ساز سه بعدی و واقع گرایانه است که برای طراحان و مهندسان در نظر گرفته شده بود. با استفاده از نرم افزار میتوانید یک سالن سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی کنید میتوان از نرم افزارهای مکمل این برنامه ، نرم افزارهای 3D Max و Cinema 4D اشاره کرد . بعد از طراحی محیط سه بعدی باید به تزیین داخلی سالن های طراحی توجه داشت.یک نرم افزار خوب سه بعدی برای مهندسان عزیزمان که در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 245 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کامپیوتر FORCED نفوذی

بازی کامپیوتر FORCED یکی از بازی های سبک اکشن میتوان نام برد. شما به عنوان یک برده , باید با دشمنان و نیروهای اهریمنی مبارزه کنید و برای زنده ماندن با مرگ بجنگید . زنده ماندن در این مسیر کار بسیار سختی است ولی اگر زنده بمانید حکم آزادی شما صادر می شود . شما با آزمایش های خطرناک و موجودات عجیب و غریبی مواجه می شوید اما Balfus به عنوان یک راهنما به شما کمک خواهد.من این بازی رو دانلود کردم و بازی نصبتا خوبیه اگه بازی شمشیری و هیجلنی رو دوس دارید من اینو براتون پیشنهاد میکنم امیدوارم باعث رضایت شما قرار بگیره.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 184 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage فتوشاپ سی سی

Adobe Photoshop CC نرم افزار از گرافیک بالایی ساخته شده.این نرم افزار قابلیت پیشتیبانی فرمت های زیادی دارد تا به شما برای ایجاد تصاویر گرافیکی و ویرایش و ساخت آن ها استفاده کنید.نرم افزار Adobe Photoshop CC مورد بررسی برای ایجاد نحوه کاربا  تصاویر واقعی، با رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ ، ... را به راحتی قادر به انجام خواهد بود.این نرم افزار رو دانلود کردم واقعا نرم افزار خوبیه و کلی قابلیت داره در ادامه مطلب بیشتر توضیح میدم خلاصه این نرم افزار برای کسانی که ایجاد و ویرایش تصاویر کار میکنن من این نرم افزار رو پیشنهاد میکنم.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 212 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager 2014 همراه کرک

نرم افزار Internet Download Manager 2014 ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود که تا پنج برابر سرعت دانلود شما را بالا می برد، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر قدرت بازیابی لینک های شکسته و خراب را دارد و تمامی فایل هایی را که به هر دلیل خطا می دهد را از سر می گیرد، همچنین اگر به هر نحوی اینترنت شما قطع و یا به مشکل بخورد این نرم افزار به طور خودکار پس از برطرف شدن مشکل و یا ارتباط دوباره شما به اینترت از ادامه لینک شروع به دانلود مجدد می کند...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

shayan بازدید : 482 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی پرتابل Crysis warhead

 

دانلود رایگان بازی پرتابل Crysis warheadReviewed byEmad RajabionNov 30Rating:5.0

Crysis warhead از سری بازی های crysis است که در سال ۲۰۰۷ انقلابی وسیع در زمینه کارت گرافیک ایجاد کرد به طوری که تامام ایرانیان را وادار کرد که برای اینکه بتوانند این شاهکار را تجربه کنند که گرافیک حداقل ۵۱۲ را برای خود تهیه کننند.گرافیک این بازی انقدر پیچیده،گسترده و قدرتمند هست که هنوزم با وجود پیشرفته ترین کارت های گرافیک نتوانسته اند که با از تمام قدرت گرافیک بازی استفاده کنند.گرافیک بازی فراتر از آن چیزی است که حتی با فکر کردن در مورد آن به جایی نخواهید رسید.محیط چشن نواز ،جنگل های انبوه،پوشش های گیاهی سراسر منطقه با بالاترین کیفیت به طوری که در هیچ بازی مشابه آن را ندیدهاید در کنار دریا و ساحل که نمایی حیرت انگیز را به وجود آورده اند.افکت های برف هم با نهایت ظرافت طراحی شده اند به طوری که دونه های برف بر روی اسلحه به زیبایی هرچه تمام تر جلوه می کند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 307 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Tennis in the Face - بازی تنیس باز خرابکار

در بازی جذاب و سرگرم کننده Tennis in the Face همه چیز را نابود کنید تا امتیاز بگیرید و برنده شوید. شما یک توپ تنیس در دستان خود دارید و باید با نشانه گیری دقیق هدف هایتان را منهدم کنید تا بتوانید به مراحل دیگر راه پیدا نمایید. در بیش از 100 مرحله متنوع که دارای کیفیت اچ دی نیز هستند به عنوان یک خرابکار حرفه ای همه چیز را به هم بریزید و از این بازی بدون نظم و قاعده لذت ببرید. در بعضی مراحل گاهی هدف هایتان انسان ها هستند که باید با زدن ضربه های شگفت انگیز آنان را نیز از بین ببرید و یک سرگرمی مفرح را تجربه کنید. پیش نیاز نصب بازی نرم افزار QT می باشد!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 160 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Axialis IconWorkshop Pro v6.80 - نرم افزار طراحی و ساخت آیکون

شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای 1 بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 203 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود

MediaInfo نرم افزاری قدرتمند در زمینه نمایش اطلاعات فایل های صوتی ویدئویی به صورت دقیق می باشد و می تواند اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد ، این اطلاعات می توانند در هنگام استفاده از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین در استفاده از این فرمت ها برای سیستم های پخش بسیار مفید باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 237 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود EmEditor Professional v13.0.6 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن

EmEditor Professional نام یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 54,862
  • بازدید کلی : 293,054
  • کدهای اختصاصی