loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 361 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

نسخه ی 2  بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 256 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید WeChat 2014 تماس و پیام صوتی و تصویری رایگان

امروزه بیش از 300 میلیون نفر از نرم افزار WeChat 2014 استفاده می کنند، بوسیله برنامه وی چت می توانید به تمامی دوستانتان بدون هیچ هزینه ای با سرعت ارسال بالا ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید، با استفاده از برنامه وی چت می توانید از طریق مسنجر با دوستانتان چت و گفتگو کنید و حتی می توانید تا 40 نفر از دوستانتان را به کنفرانس دعوت کرده و با تمامی آنها چت و گفتگوی دسته جمعی داشته باشید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 199 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Blackguards ولگردها برای کامپیوتر

بازی ولگردها  از کمپانی ددلیس در سبک ماجراجویی میباشد . این بازی زیبا در مورد فردی است که میخواهد به اعدام محکوم شود . وی موجودی بیگناه است و به اشتباه در گیر ماجرای عجیب شده است . وی به کمک تعدادی از دوستانش نقشه فرار از زندان را میکشد . شما ناخواسته درگیر ماجراجویی عجیبی میشوید . شما به همراه یک عده ولگرد خیابانی باید تلاش کنید تا دنیا را نجات دهید و از دست دشمنان رهایی یابید . جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد . دنیایی که پر از سیاهی وتاریکی است .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 192 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge : شرکت Frima Studio دومین سری از بازی محبوب نبرد زامبی رو منتشر کرد. وقتی جنگی صورت بگیرد بین دو گروه و سرکرده گروه ها دانشمندان دیوانه ای باشند چیزی جز نابودی از پایان بازی نمیتوان انتظار داشت. جایگاه خود را در نبرد حماسی بین دو دانشمند دیوانه مشخص کنید! دانشمندی که شاگردش بر علیه اون قیام کرده و با ارتش زامبی ها به قلعه اون حمله کرده است! در این بازی که در سبک استراتژی و شبیه سازی است شما ارتشی از انواع زامبی ها در اختیار دارید از زامبی جاسوس و تعمیرکار گرفته تا سامورایی! و با برنامه ریزی دقیق باید بر زامبی های دشمن پیروز شوید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Zombie-Tycoon-2-Brainhovs-Revenge

shayan بازدید : 372 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Ravensword Shadowlands : یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد. بازی Ravensword Shadowlandsدر سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 Ravensword-Shadowlands

shayan بازدید : 280 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری شبیه ساز پرواز MicroSoft Flight Simulator X
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز پرواز
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
حمایت توسط : Microsoft Game Studios
درجه بندی سنی : +۳
قابلیت آنلاین:دارد
بیش از ۸ سال از به بازار آمدن اولین نسخه این بازی به نام Flight simulator 98 می گذرد. مایکروسافت با به بازار آوردن این محصول برای اولین قدم به دنیا بازی های شبیه سازی گذاشت و آنقدر پیشرفت کرد که هم اکنون باافتخارمی گوید این بازی من است!

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

MicroSoft-Flight-Simulator-X

shayan بازدید : 265 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player نرم افزار فلش پلیر پلاگینی محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید . استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

flash player دانلود

shayan بازدید : 204 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد.

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV – Black Flag : بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV - Black Flag

shayan بازدید : 252 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Dead Ahead : در این بازی اکشن بی پایان مردگان به دنبال شما می آیند باید یک وسیله پیدا کنید با آن رانندگی کنید تا زندگی خود را نجات دهید. تعداد زیادی از زامبی ها به سوی شما می آیند سعی کنید آنها را از بین ببرید البته حواستان به جاده ، رانندگی و ماشین های دیگر باشد. می توانید با انجام ماموریت ها رتبه و امتیاز بیشتری کسب کنید سپس سلاح ها و وسیله نقلیه خود را ارتقا دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

بازی آندروید Dead Ahead

shayan بازدید : 236 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Moborobo 2014 مدیریت دیوایس ها از طریق کامپیوتر

بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس می توانید از طریق کامپیوتر گوشی موبایل تان را کنترل کرده و بر آن مدیریت داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی فایل مورد علاقه تان را از جمله فیلم، موزیک، بازی، عکس و غیره را با سرعت بسیار بالا بر روی گوشی تان نصب کنید، همچنین می توانید بوسیله نرم افزار مدیریت دیوایس تمامی فایل های اضافه را از گوشی حذف کنید، نرم افزار مدیریت دیوایس از طریق کابل و یا از طریق WiFi به گوشی شما متصل می شود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,357
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 54,858
  • بازدید کلی : 293,050
  • کدهای اختصاصی