loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 359 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Google Chrome مرورگر وب قدرتمند گوگل کروم ، محبوب و بی نظیر است که با تکنولوژی روز و طراحی فوق العاده ساخته شده است و شما کاربران سایت دانلود۰۰۹۸ میتوانید اخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید. این مرورگر بسیار سریع تر، امن تر و ساده تر از نمونه های مشابه و رقیبان مطرح خود است و از طرفی کمپانی بزرگ گوگل را در تیم توسعه و پشتیبانی خود دارد و همین مسئله دلیلی برای پیشرفت روز افزون این مرورگر است. با این مرورگر قدرتمند می توانید بصورت ناشناس در اینترنت چرخ بزنید ! از امکانات این مرورگر که حائز اهمیت می باشد ، امنیت فوق العاده قوی آن است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مدت زیادی را در اینترنت بگردید.

گوگل کروم به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تکنولوژی های جدید وب مانند HTML 5 را به خوبی پشتیبانی نمایدو سرعت فوق العاده و سبکی این مرورگر را تنها زمانی که از آن استفاده می کنید درک خواهید نمود. این مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و مطمئنا شما نیز با یک بار نصب آن، شیفته آن ها خواهید شد. این مرورگر دارای حالت جستجوی امن است تا هنگامی که صفحات وب را مشاهده می کنید، آن ها را در تاریخچه خود ذحیره ننماید. نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

google-chrome گوگل کروم

shayan بازدید : 227 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

اگر نیاز دارید که به سیستم خاصی از طریق اینترنت از راه دور دسترسی داشته باشید مثلاً به سیستم خود در  اداره از خانه دسترسی پیدا کنید و دسکتاپ آن را مشاهده کرده و کارهایی را در ان انجام دهید RealVNC Enterprise بهترین نرم افزار در این زمینه می باشد.البته امکانی در خود ویندوز با نام Remote Desktop وجود دارد که چنین امکانی را برای شما فراهم می کند ولی این نرم افزار حرفه ای تر از آن عمل می کند. تفاوتهای اصلی Remote Desktop با RealVNC:
1- نرم افزار Remote Desktop یک دسکتاپ مجازی را به شما نشان می دهد ولی RealVNC دسکتاپ واقعی را نشان می دهد. دسترسی به دسکتاپ واقعی مانند این است که دقیقا پشت سیستم نشسته اید و هیچ محدودیت برای شما ایجاد نمی شود . در صورتی که بعضی از نرم افزارهای وقتی می بینند که سیستم در حالت Remote Desktop و به اصطلاح Terminal Server است اجرا نمی شوند یا با محدودیت اجرا می شوند. مثال خوب این حالت نرم افزار Google Earth است. این نرم افزار یا باید در مد گرافیکی DirectX یا OpenGL اجرا شود. اما این مدها در حالت Terminal Server قابل استفاده نیستند ولی در حالت RealVNC این مشکل وجود ندارد.
۲- امکان Remote Desktop در حین اتصال کامپیوتر مقابل را Lock کرده و در صورتی که بخواهید مثلا کاری را روی سیستم دوست خودتان از راه دور انجام دهید و او مراحل کار را ببیند این امکان وجود ندارد ولی در RealVNC این امکان وجود دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود RealVNC Enterprise

shayan بازدید : 207 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تست کارت گرافیک 3DMark Professional Edition 1.2.250

نرم افزار 3DMark Professional یکی از نرم افزارهای قدرتمند مناسب برای تست کارت گرافیکی می باشد . تست های انجام شده در هر قسمت از کارت گرافیکی جهت بهبود عملکرد کارت گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرد . نرم افزار برای گیمرها ، گرافیست ها ، طراحان مناسب می باشد زیرا میتوانند از سلامتی کارت گرافیکی سیستم خود اطمینان پیدا کنند

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 1607 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوق العاده world of warcraft+the burning crusade patch+catalysm patch+wrath of the lich king patch

در طی ۷ سالی که از عرضه ی بازی WOW می گذرد، این بازی همیشه در صدر پربازیکن ترین بازی های آنلاین قرار داشته است. بلیزارد نیز با به روز رسانی این بازی در هر ۲ یا ۳ سال، تنور روشن این بازی را گرمتر کرده است . ساعت ها می گذرند، بدون آنکه متوجه بشوید. با شخصیت ساخته خود دنیایی را پیش رو دارید که شما را مجذوب خود کرده و خواب و خوراک را از شما گرفته است. دنیای World of WarCraft آنقدر وسیع و پر رمز و راز است که بازیکنان زیادی را معتاد خود کرده است

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 749 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی استزاتژیک Command And Conquer Generals Zero hour ژنرال 2

بازی کامپیوتر Command & Conquer Generals فرمان و تسلیم ژنرال ها  یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط EA Pacific طراحی و ساخته شده و اولین بار در سال 2003 توسط کمپانی مشهور EA Games به بازار عرضه شد . بازی ژنرال در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد زمانی که 3 جناح در حال جدان با یکدیگر هستند . ایالات متحده امریکا و چین , دو ابر قدرت در جهان هستند و با یک سازمان تروریستی به نام ارتش سراسری آزادی , در نبرد به سر می برند .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 439 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود جدیدترین سریال نامبرهای آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی 2014

آنتی ویروس های استفاده شده به علت محدودیت در نظر گرفته شده فقط میتوان نسخه آزمایشی 30 روزه آن ها را استفاده کرد . به علت برخی محدودیت های در نظر گرفته شده کاربران بدون انجام هزینه میخواهند از نرم افزار بعد از 30 روز با همان کیفیت قبلی استفاده کنند . امن ترین راه کارهای در نظر گرفته شده برای تمدید آنتی ویروس استفاده از سریال های معتبر می باشد .

shayan بازدید : 155 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این روزها در بازار عطر آنقدر کالای تقلبی وجود دارد که گاهی آنقدر که پول می‌دهی عطر نمی‌خری! البته با این قیمت‌های نجومی عطرها، حق دارید که انتظار کالای اصل و با کیفیت مطلوب داشته باشید و با وسواس خرید کنید ولی آیا تشخیص عطرهای اصل و تقلبی به همین سادگی‌هاست؟ مسعود تهرانی دبیر روابط‌عمومی انجمن صنفی آرایشی، بهداشتی و عطریات با تجربه‌ چندین‌ ساله‌‌اش به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

ar4 1175 چگونه عطر تقلبی را بشناسیم؟

 

همیشه پای چین در میان است

معمولا کالاهایی که مشابه اصل است از چین می‌آید. البته عطرهای غیر اصل که از چین می‌آید در خود چین هم تقلبی محسوب می‌شود؛ یعنی عطری که با نام یک برند معروف در چین تولید شده باشد اینطور نیست که تحت لیسانس کمپانی اصلی باشد و به سفارش آنها و با درجه‌بندی متوسط تولید شود. باید بگوییم عطرهای چینی هیچ ارتباطی با کمپانی‌های اصلی و مطرح عطرسازی ندارند و صرفا کالاهای تقلبی هستند. برندهای پوشاک چنین قوانینی دارند و مثلا اگر در ویتنام تولید شود روی کالا می‌زند لیسانس آن از نایک است ولی کمپانی‌های عطر و آرایشی این کار را نمی‌کنند. برای مثال کمپانی هرمس که خیلی معروف است تمام کالاهایش را تک‌تک بیمه می‌کند و هر جای دنیا که آن را بخرید گارانتی دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 263 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دنیای بدون زنان، چنین دنیایی خواهد بود: مردان نه خود را می شویند و نه صورت خود را اصلاح می کنند. لباس خانگی ما بسیار ساده خواهد بود: پیراهن، عرق گیر،جوراب، حتی کفش های بیرون هم ساده خواهند بود.

ra4 2409 دنیای بدون زنان چگونه خواهد بود؟

 

دنیای بدون زنان، چنین دنیایی خواهد بود:
مردان نه خود را می شویند و نه صورت خود را اصلاح می کنند.
لباس خانگی ما بسیار ساده خواهد بود: پیراهن، عرق گیر،جوراب، حتی کفش های بیرون هم ساده خواهند بود.
نیازی به ظروف آشپزخانه و حتی غذا نیست؛ چند ظرف یک بار مصرف، چند تکه غذای سرد و پیتزا کافی است.
و برای خانه مان یک یخچال، جاروبرقی، تلویزیونی بزرگ و یک کنترل تلویزیون از راه دور کفایت می کند.
تنها برنامه های دو کانال تلویزیونی را تماشا می کنیم، شبکه خبری و ورزشی.
به همین دلیل می گویند مردان موجوداتی ساده هستند و اگر زنان در زندگی شان نباشند، زندگی ساده ای خواهند داشت.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 200 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

ترفند های ویندوز ترفندهایی در تنظیمات ویندوز رایانه ویندوز ویندوز7

شاید این موضوع برای شما نیز پیش آمده باشد که در یک زمان رایانه شما به چند مانیتور یا پروژکتور متصل باشد. برای آن که بتوانید تنظیمات این صفحات نمایش را در یک لحظه انجام دهید از کلیدهای Win+P استفاده کنید.

22651071215623715918790165247201247110199119 ترفندهایی در تنظیمات ویندوز

 

در گوشه سمت راست صفحه دسکتاپ قسمتی به نام Notification Area وجود دارد که برخی از برنامه ها و یا تنظیمات را نمایش می دهد. در صورتی که بخواهید در این بخش تغییری ایجاد کنید می توانید بر روی قسمت خالی آن راست کلیک کنید و عبارت Customize notification icons را انتخاب نمایید. در این قسمت می توانید برنامه ها و … مورد نظر خود را مشخص کنید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی Turn system icons on or off آیکن‏های مربوط به خود ویندوز مانند ساعت را تنظیم کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 147 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

آیا دکمه ی start به ویندوز 8 باز می گردد؟ ترفند ویندوز دکمه ی استارت مایکروسافت ویندوز ویندوز8

خبرهای منتشر شده از شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که گویا این برند معروف تصمیم به بازگرداندن دکمه ی استارت به ویندوز ۸ گرفته است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


1011690 882 آیا دکمه ی start به ویندوز 8 باز می گردد؟

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 54,837
  • بازدید کلی : 293,029
  • کدهای اختصاصی