loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 264 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

والپیپر اندروید سیارک ها Asteroids Pack : در آینده، زمانی که انسان ها به فضا رفت و آمد خواهند کرد ، با بسیاری از انواع سیارات روبرو می شوند. در بعضی از آنها منابع و مواد معدنی کمیاب که در سیاره زمین در دسترس نیستند، وجود دارد. در برخی از سیارک ها گونه های بیگانه زندگی می کنند. این تصویر زمینه نیز شامل بسیاری از انواع سیارک می باشد. مانند دوربینی پویاست که سیارک ها را می توانید به صورت ۳ بعدی مشاهده کنید. تصاویر، نور و فضای لایووالپیپر را میتوانید به دلخواه خود تنظیم نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Asteroids-Pack

shayan بازدید : 202 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)


جدید : فایل های PDF  به صورت جداگانه برای دانلو دقرار داده شد !  

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی ! 

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است

( بخش ویژه نمایش فایل )

این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیریآموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 275 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 202 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 389 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادیتور حرفه ای هگزادسیمال

WinHex 17.0

 

 

 

 

تمام برنامه نویسان، هکر ها، Cracker ها، و کاربران حرفه ای کامپیوتر، همیشه یک ادیتور هگزا دسیمال حرفه ای بر روی ویندوز خود دارند. کاربرد اصلی این ادیتور ها، نمایش و یا ایجاد تغییر در کدهای تشکیل دهنده فایل ها است.

 

تمام فایل های کامپیوتری (متن، موسیقی، فیلم، نرم افزار، عکس، و ...) از مجموعه ای از کدها تشکیل شده اند. برنامه های نمایش دهنده فایل ها، این کدها را خوانده و محتویات آن را (مثلا یک فیلم) نمایش میدهند. اما اگر این فایل ها را با یک ادیتور هگزا دسیمال باز کنید، میتوانید کدهای تشکیل دهنده آنها را ببینید.

 

نرم افزار WinHex یکی از با سابقه ترین و حرفه ای ترین ادیتورهای هگزادسیمال است. این نرم افزار میتواند به صورت مستقل از سیستم عامل، کدهای تشکیل دهنده محتوای فایل ها را نمایش داده و ویرایش کند. توسط WinHex میتوانید محتویات یک فایل، یک فولدر، یک درایو، و حتی کل دیسک سخت را به صورت یکپارچه و در قالب مجموعه ای از کدها مشاهده کنید. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات موجود در حافظه Ram و حتی تغییر بلادرنگ آن نیز هست. این قابلیت برای برنامه نویسان و کرک کننده های نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 243 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند آخرین روز دایناسور ها

Last Day of the Dinosaurs

 

 

 

 

دایناسورها برای میلیون ها سال حاکم مطلق کره زمین بودند. آنها آنقدر قوی، درنده خو، و تکامل یافته بودند که در محیط زندگی آنها امکان بقا برای هیچ حیوان دیگری وجود نداشت. به همین دلیل در طول میلیون ها سال زندگی دایناسور ها، گونه های دیگر جانوران نتوانستند تکامل پیدا کنند.

اما بعد از انقراض دایناسور ها، سایر گونه های جانوری توانستند تکامل پیدا کنند و در سراسر جهان پراکنده شوند.

 

دلیل انقراض دایناسور ها همیشه یک موضوع بحث برانگیز در بین زیست شناسان است. عده ای به وجود آمدن یک دوره یخبندان شدید را دلیل انقراض دایناسور ها میدانند. و عده ای هم معتقدند برخورد یک شهاب سنگ عظیم و عوارض بعد از آن باعث شده تا نسل دایناسور ها از بین برود. در این میان البته دلایل دیگری هم مطرح میشود.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 192 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 293 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل کلاه قرمزی نوروز 92

 

 

 

 

بدون شک کلاه قرمزی محبوب ترین برنامه عروسکی برای ما ایرانی هاست. شخصیت کلاه قرمزی برای اولین بار در سال 1371 در برنامه ای با عنوان صندوق پست در تلویزیون ظاهر شد. در این برنامه که با حضور ایرج طهماسب به عنوان مجری پخش میشد، کلاه قرمزی فقط به عنوان مهمان حضوری چند دقیقه ای داشت. اما آنقدر محبوب شد که به زودی به عنوان شخصیت محوری برنامه قرار گرفت و مجموعه های تلویزیونی زیادی تا امروز با حضور او به عنوان نقش اصلی ساخته شده است.

 

چند فیلم سینمایی نیز بر اساس نقش کلاه قرمزی ساخته شده است که هرکدام جزو پرفروش ترین فیلم های سال شدند. از جمله این فیلم ها میتوان به کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، و کلاه قرمزی و بچه ننه اشاره کرد.

 

طرفداران اصلی کلاه قرمزی، بچه های دهه 60 هستند. به همین دلیل هم وقتی در چند سال اخیر برنامه های نوروزی کلاه قرمزی پخش میشود، بیشتر بچه های دهه 60 که امروز بزرگ شده اند پای تلویزیون مینشینند. این موضوع را حتی سازندگان این برنامه هم میدانند. برای همین هم هست که بسیاری از طنز های این برنامه فقط برای بزرگتر ها قابل درک است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 211 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

قد بلند که باشی بیشتر به چشم می‌آیی! کارهای بیشتری می‌توانی انجام دهی و موقعیت‌های بیشتری در انتظارت خواهد بود! قد بلندی این روزها یک امتیاز مهم در جنبه‌های مختلف زندگی به شمار می آید. از شغل آینده گرفته تا جلسه خواستگاری، قدبلندها همیشه شانس بیشتری در موفقیت داشته‌اند. از طرف دیگر قد هر فرد آینه سلامت جسمانی اوست. پس حالا که شاید خودمان قد بلند نشده‌ایم چه کار کنیم فرزندان‌مان قدبلندی داشته باشند؟! متخصصان در این مورد توضیح می‌دهند.

ba1975  محاسبه قد کودکان

مهم‌ترین عامل موثر بر قد
مهم‌ترین عامل محیطی تاثیرگذار روی قد نوع و میزان تغذیه است. پیروی از یک رژیم متنوع و متعادل شرط لازم برای دستیابی به حداکثر استعداد ژنتیک برای افزایش طول استخوان‌هاست. پروتئین به خصوص نوع حیوانی آن از اجزای اصلی مورد نیاز برای رشد است. گوشت و تخم‌مرغ منبع اصلی تامین پروتئین حیوانی هستند. کلسیم نیز عنصر اصلی در ترکیب استخوان بوده و بدون رسیدن میزان کافی آن در رژیم غذایی، رسیدن به بالاترین ظرفیت وراثتی طول استخوانی میسر نیست. شیر و لبنیات همچنین کلم و مرکبات از منابع اصلی این عنصر هستند. علاوه براین، ترشح هورمون‌های موثر در رشد و ساخت بستر استخوانی و عضلات، مستلزم تامین ویتامین‌ها و عناصر دیگری مانند روی، منیزیوم، آهن و فلوئور است. انجام حرکات ورزشی و کششی مانند یوگا، بارفیکس و امثال آنها نیز می‌تواند تا حدودی به این امر کمک کند.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 793
  • بازدید سال : 54,800
  • بازدید کلی : 292,992
  • کدهای اختصاصی