loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 184 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch فتوشاپ برای اندروید

شرکت ادوب نرم افزار فتوشاپ را برای سیستم عامل اندروید ارائه داده که میتوانید تمامی کارهای گرافیکی و طراحی را در تبلت و یا موبایل سیستم عامل اندروید انجام دهید، در این نرم افزار میتوانید به عکس های داخل حافظه به طور مستقیم دسترسی داشته باشید و با استفاده از ابزار های در دسترس عکس های خود را به طور کامل ویرایش کرده و آن را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch که شبیه ساز فتوشاپ می باشد تمامی ابزارهای اصلی فتوشاپ را  دارا می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان گذاشته ایم، این نرم افزار مناسب برای اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 378 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود

یکی از بهترین برنامه های نظارت از راه دور برای سیستم های اندروید نرم افزار TinyCam Monitor PRO 5.0.6 می باشد، بوسیله نرم افزار کنترل و نظارت دوربین میتوانید به راحتی از طریق WiFi بدون هیچ مشکلی بر تمامی دوربین های مدار بسته نظارت داشته باشید، بوسیله این نرم افزار می توانید از راه دور کودکان، حیوانات خانگی، خانه، محل کار، ترافیک و غیره را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید و می توانید تمامی ویدئو ها را به راحتی ظبط نمایید، نرم افزار کنترل و نظارت دوربین مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 185 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Bag It ! : برترین بازی پازل اندرویدی در سال ۲۰۱۱ بوده که طرفداران زیادی دارد. اقلام سنگین و محکم را پایین ، و اقلام شکننده و سبک را بالا قرار دهید. بازی دارای ساعت ها گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور ، بیش از ۵۰ مرحله ی منحصر به فرد می باشد. سعی کنید ۳ ستاره و هر دو مدال برای هر مرحله را بدست آورید. 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی اندروید Bag-It

shayan بازدید : 371 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری دره ی بالدور Baldurs Gate II Enhanced Edition
پلتفورم : pc
ژانر: RPG, Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Atari
مد بازی :
حمایت توسط : Beamdog
درجه بندی سنی : +۱۶
قابلیت آنلاین:دارد
Baldurs Gate II را می توان از جمله بازی هایی دانست که توانسته است موفقیت نسبتا قابل قبولی را در ژانر استراتژی از آن خود کند. دانستن این نکته برای این بازی خالی از لطف نیست که صدا گذاری به خوبی توانسته است یک المان مهم را در این بازی ایفای نقش کند. جادوگر Irenicus شما را در این بازی زندانی خود کرده است.تلاش برای نجات از دست این جادوگر هدف اصلی شما در این بازی است. شما باید تمام رویای خود را در این بازی عملی کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

بازی کامپیوتری دره ی بالدور Baldurs Gate II

shayan بازدید : 190 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی کتاب و آلبوم های دیجیتال فلش Image to FlipBook : نرم افزاری محصول شرکت FlipPageMaker می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی عکس های خود را به کتاب های دیجیتال یا به اصطلاح FlipBook و آلبوم های عکس دیجیتال تبدیل کنند. این نرم افزار با ساخت آلبوم های فلش و کتاب های دیجیتال فلش از عکس های شما با امکانات بی نظیر برای ویرایش عکس ها و ساخت آلبوم های و کتاب های بسیار زیبا با ظاهر گرافیک و بصری فوق العاده میتواند شما را در به اشتراک گذاری عکس هایتان یاری دهد. عکس های کاربر میتوانند دارای فرمت هایی نظیر .jpg, .bmp, .jpeg, png باشند و همچنین قابلیت اضافه ساختن موسیقی با فرمت Mp3 برای هرچه زیباتر شدن آلبوم و کتاب وجود دارد. برای خروجی گرفتن نیز کاربر میتواند از فرمت های  SWF/HTML/EXE/Screen Saver استفاده کند که بنابراین قابلیت استفاده از آلبوم ساخته شده به عنوان اسکرین سیور و یا استفاده تحت وب نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار توانایی رایت نمودن آلبوم و کتاب دیجیتال ساخته شده را بر روی لوح های فشرده cd و dvd دارا می باشد. در زمینه ساخت کتاب دیجیتال وجود افکت ها و قالب های از پیش طراحی شده به شما کمک میکند کتاب هایی بسازید که به سادگی با دستور کاربرد ورق بخورند و همچنین برای آلبوم دیجیتال نیز قالب های از پیش طراحی شده زیادی وجود دارد. البته خود کاربر نیز میتواند به سادگی با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار نسبت به ساخت قالب دلخواه خود اقدام نماید. ابزارهایی نیز برای ویرایش عکس هایی که قصد استفاد از آنها را دارید وجود دارد نظیر تغییر اندازه،بریدن و تنظیم نور و کنتراست و افکت گذاری …

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

دانلود نرم افزار طراحی کتاب و آلبوم های دیجیتال فلش Image to FlipBook 3.0.0

shayan بازدید : 221 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Ashes Cricket 2013 : رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

Ashes-Cricket-2013

shayan بازدید : 257 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز ۸ و نرم افزار آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند. برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار کرک و فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 KMSpico

 

shayan بازدید : 172 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

lets flay

در سرزمین سکه های معلق پرواز کنید و تا با جمع آوری سکه ها یک گنجینه باارزش به دست آورید. با شرکت در بازی بریم پرواز Let's Fly سوار بر هلی کوپترهای کوچک در آسمان ها پرواز کنید و با دخیره سکه هایی که در پیش رویتان قرار دارد مراحل را پشت سر بگذارید. در این بازی شما در شخصیت حیوانات بازیگوشی قرار می گیرید که می خواهند لذت پرواز در آبی آسمان ها را تجربه کنند. با انتخاب نوع هواپیما, سرعت و شتاب آن وارد بازی شوید و در یک مدت زمان معین ماموریت های خودتان را با موفقیت پشت سر بگذارید تا پیروز شوید و گنجینه را از آن خود کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 397 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی افسانه های جادوگری برای کامپیوتر - نسخه پرافت

بازی زیبای افسانه های سحر از کمپانی محبوب Dreamatrix در سرزمینی شمالی که مملو از وحشی ها است اتفاق می افتد که شما باید در آنجا برای رسیدن به موفقیت و زنده ماندن از شمشیر استفاده کنید . یکی دیگر از ارکان بازی سحر و جادو است . شما می توانید به طور همزمان از شمشیر و جادو استفاده کنید . در این بازی شما بر خلاف بازی های مشابه آزادید که در محیط بازی پرسه بزنید و وحشی ها را از بین ببرید .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 559 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید Pelakyab v1.0.9 شناسایی پلاک اتومبیل

بوسیله نرم افزار شناسایی پلاک اتومبیل می توانید به راحتی و در هر مکانی که هستید به وسیله گوشی تان پلاک های ماشین های مختلف را شناسایی کنید، همیشه این اتفاق برای تمامی شما رخ داده است که در جایی هستید و ماشینی با پلاک ناشناس در کنار شما ایستاده است و شما می خواهید بدانید این افراد برای کدام شهر و یا شهرستان هستند، از این پس شما می توانید بوسیله نرم افزار پلاک یاب تمامی ماشین های دور و اطرافتان را به راحتی شناسایی کنید، نرم افزار شناسایی پلاک اتومبیل مناسب تمامی مامی سیستم هایاندروید ۲.۱ به بالا می باشد.کسانی که میخوان برای بدست آوردن اطلاعات یک ماشین که بدونید از کجا آمده کجا ساخته شده من این نرم افزار رو پیشنهاد میکنم در ادامه مطلب بیشتر توضیح دادم پس جایی نرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,428
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 54,929
  • بازدید کلی : 293,121
  • کدهای اختصاصی