loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 234 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

مالتی مدیا

 

shayan بازدید : 217 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

مکس

نام انیمیشن : Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی:دارد

 

 

انیمیشن مکس استیل : جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام “کاپر کنیِن” می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی “توربو” او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش “جیم” آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام “مایلز درِد” جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام “استیل”، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام “فرِس”، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی “استیل” وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

shayan بازدید : 190 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (1)

نرم افزار Nero Burning ROM نرم افزاری حرفه ای جهت رایت سی دی و دی وی دی می باشد.کارائی و سرعت بالا ، امکانات پیشرفته و حرفه ای از جمله ویزگی های این نرم افزار میباشد که کاربران انتخاب میکنند.نرم افزار Nero Burning ROM برای رایت و کپی انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترین کیفیت و امنیت حرفه ای ساخته شده است. رایت با تکنولوژی Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددی چون رمزگذاری بر روی سی دی ، اطمینان از خوانا بودن دیسک ها پس از مدتی طولانی و… را فراهم می آورد.کپی سی دی های صوتی ، ساخت Playlist و گالری موزیک های محبوب از دیگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM می باشد. کپی CD ، فیلم های HD روی دیسک های Blu-ray و DVD توسط این نرم افزار با کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد. Nero همچنین از فایل های HFS, ISO/HFS hybrid, UDF, PSX, OFAS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار به صورت خودکار وارد شدن دیسک را تشخیص داده باشد.

 برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

رایت

shayan بازدید : 180 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

     برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

فیفا

shayan بازدید : 230 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (3)

Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.
دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

نرم افزار

shayan بازدید : 180 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار آندروید AccuWeather یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا در دستگاه های اندرویدی می باشد که نسخه جدید ان را برای شما قرار داده ایم. این نرم افزار آندروید با استفاده از اینترنت و دسترسی به سایت AccuWeather قادر است تمامی اطلاعات مربوط به هر نقطه ای از دنیا را دریافت و با استفاده از افکت های زیبا و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. این اطلاعات شامل: دمای فعلی هوا و چند روز آینده ، پیش بینی برف باران ، میزان رطوبت ، فشار هوا و جهت وزش باد و غیره .. می باشد.

 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برنامه اندروید

shayan بازدید : 339 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدیریت حرفه ای تصاویر

 

Ashampoo Photo Commander 11.0.4 نرم افزاری کاملجهت ویرایش ، مدیریت و بهینه سازی تصاویر می باشد. با استفاده از ابزار ها و امکانات این نرم افزار شما قادر خواهید بود تصاویر خود را به آسانی ویرایش نموده ، روشنائی و نور ان را تنظیم کرده ، با استفاده از ابزار گرافیکی مانند روتوش تغییرات مورد نیاز را در ان ها ایجاد کنید. شما میتوانید با استفاده از Ashampoo Photo Commander عکس های خود را گروه بندی و تگ گذاری نمائید و در هنگا جتستجوی آنها به آسانی انها را بیابید. خلاقیت را با این نرم افزار برای تصاویر خود به وجود اورید! از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت حذف قرمزی چشم ، افکت های اماده تصاویر ، ایجاد البوم های تصاویر و ... اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
shayan بازدید : 239 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

- بیش از 6000 سورس گرافیکی موضوعی بسیار باکیفیت و حرفه ای آماده و کاملا لایه باز PSD و TIFF مورد نیاز تمام طراحان و گرافیست ها
- انواع بروشور ، کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، پوستر و بیلبورد، ماکت سه بعدی ، سربرگ و ست اداری ، مجله، لوگو، عناصر طراحی وب، فونت ، براش، اکشن، استایل و .. آماده و لایه باز بسیار با کیفیت
- عالی برای تمام گرافیست ها، کانون های تبلیغاتی، مجلات، چاپخانه ها و تمام افراد و موسساتی که با طراحی سروکار دارند
- گنجینه ای ارزشمند برای تمام علاقمندان به Photoshop, Illustrator و InDesign که با چند کلیک ساده پروژه های گرانقیمت بسازند !
- همراه با نسخه کامل نرم افزار Adobe Photoshop CS6 ME, Illustrator CS6 ME, InDesign CS5 ME
- انواع قالب بروشور، پورتفولیو و مجله آماده در سایز های مختلف A3,A4,A5 و دیگر سایزهای رایج
- بیش از 120 فایل PSD و 90 فایل Illustrator و InDesign
- کلکسیون ماکت های آماده سه بعدی از انواع طرح کامل شده طراحی مانند جعبه و بسته بندی، ست اداری، کتاب و انواع محصولات و کالاها جهت پیش نمایش قبل از تولید.
- بیش از 220 فایل لایه باز آماده ویرایش
Textures Collection - کلکسیون طرح های بافت مانند موضوعی تکستچر
- بیش از 650 تصویر و طرح بافت مانند موضوعی تکستچر بسیار با کیفیت با فرمت JPG .
و... 

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گرافیکی

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 845
  • بازدید سال : 54,852
  • بازدید کلی : 293,044
  • کدهای اختصاصی