loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 237 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Instagram 2014 اشتراک گذاری صفحات اجتماعی

بیش از 130 میلیون نفر در دنیا از نرم افزار اینستاگرام استفاده کرده و عاشق این نرم افزار می باشند . اینستاگرام راه حلی ساده برای ضبط و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید عکس ها و فیلم هایتان را سفارشی کنید . تصاویر خود را به راحتی و با چند کلیک به یک اثر هنری تبدیل کنید . ضمنا می توانید عکس ها و فیلم های دوستانتان را دیده و به آنها امتیاز و یا به اشتراک بگذارید . در ادامه ویژگی های دیگر این نرم افزار را معرفی خواهیم کرد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 194 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (2)
دانلود نرم افزار اندروید Camera360 Ultimate دوربین حرفه ای تلفن همراه

نرم افزار Camera360 Ultimate یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزارهای عکاسی است که بیش از 150،000،000 میلیون کاربر را در سطح جهان طرفدار خود کرده و مناسب تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 254 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید آیفون آیپد Cut The Rope HD 2014 بریدن طناب ها

در بازی بریدن طناب ها شما باید آب نباتی را که به طناب وصل شده را با تکنیک خاص و با بریدن طناب در دهان موجودی عجیب و غریب بندازید، این بازی بصورت فکری می باشد و شما هر چه مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید به مراحل سخت تر نزدیک می شوید، در این بازی بعضی از موجودات و دشمنان هستند که به شما اجازه نمی دهند که آب نبات را به موجود عجیب و غریب برسانید و شما باید با تکنیک خاص و با استفاده از حباب ها و پمپ باد آب نبات را به آن  موجود برسانید همچنین در این بازی شما باید تمامی ستاره ها را دریافت کنید و به مرحله بعد راه پیدا کنید، بازی بریدن طناب ها با کیفیت HD و گرافیک بالا و همچنین محیط سه بعدی طراحی شده است، این بازی دارای ۳۰۰ مرحله جذاب و اعتیاد آور می باشد، بازی بریدن طناب ها مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا و iOS 4.3 به بالا می باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 221 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Die Hard v1.40 جان سخت

در بازی جان سخت شما به عنوان پسر یک پلیس معروف در شهر نیویورک هستید که برای جلوگیری از یک انفجار بزرگ به مسکو سفر می کنید و در این راه باید تمامی جنایتکاران و کماندوهای نخبه را از بین ببرید و شهر مسکو را به آرامش ابدی برسانید، بازی جان سخت بر اساس یکی از فیلم های اکشن و محبوب هالیوود طراحی و ساخته شده است، در بازی جان سخت شما باید از اسلحه های بسیار حرفه ای و تاکتیک های دویدن خود برای شکست دشمنان استفاده کنید، بازی جان سخت با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا می باشد...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 183 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Viber برای اندروید + آموزش

نرم افزار Viber یا وایبر یکی از نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید،همه ویژگی هایوایبر ۱۰۰ ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی “در برنامه” نیاز به خرید ندارند، فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 177 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود فیلم مستند دزدان دریایی واقعی Real Pirates

دزدان دریایی سالیان درازی است که در دریا های آزاد به کمین کشتی های تجاری یا حتی مسافر بری نشستند و همچنان گه گاهی دست به سرقت و جنایاتی در سطح دریاها میزنند که اخبار آن به گوشمان می رسد ، یکی از بزرگترین مشکلاتی که تا کنون راه حل جدی برای پیدا نشده است موجودیت دزدان دریایی می باشد جالب است بدانید خطرناک ترین مناطق برای شکار آنان از دریای سرخ تا اقیانوس هند و نزدیک سواحل کشور سومالی و سنگاپور می باشد، این مستند پرده از اسرار دزدان دریایی برداشته است...

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 195 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه

جدیدترین آهنگ منتشر شده از خواننده خوب و خوش صدای کشورمان محسن چاوشی را برای شما دوستان گرامی آماده کرده ایم ، این کار که به تازگی منتظر شده همسایه نام دارد ، آهنگساز و تنظیم کننده این کار محسن چاووشی می باشد شاعر حسین صفا بوده و میکس و مسترینگ این اثر بر عهده فرشاد حسامی و در آخر نوازندگی گیتار با بهنود فنوی بوده است ، امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 288 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید NBA 2K14 v1.1 بسکتبال حرفه ای

بازی NBA 2K14 v1.1 یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، رویای هر بازیکن است که بازی بسکتبال حرفه ای را تجربه کند، این بازی با گرافیکی بی نظیر و محیط بازی سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا طراحی شده است،در بازی بسکتبال حرفه ای تمامی بازیکنان بصورت کاملا واقعی طراحی شده اند و شما می توانید با انتخاب تبم مورد علاقه تان یک بازی بسیار زیبای بسکتبال را تجربه کنید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 182 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English – IELTS Preparation Series 1-2-3

حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس یک آزمون بریتانیایی بوده که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌گردد. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل و یا کار کنند.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

shayan بازدید : 247 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود

در این قسمت از مستند هزارجایی که قبل از مرگ باید دید سراغ کشور ایتالیا رفته ایم . کشوری که در غرب اروپا واقع شده است و جزو تمدنهای قدیمی و باسابقه در سطح این قاره کهن می باشد . امپراطوری رم در سال 1300 میلادی از هم پاشیده شد و جای خود را به کشور ایتالیا داد . به عقیده بسیاری از کارشناسان شروع رنسانس در قاره اروپا ابتدا از کشور ایتالیا آغاز گردید . این کشور با سابقه تا قرن 19 میلادی به صورت ایالات جداگانه اداره میگردید. سال ۱۹۱۳ اولین انتخابات سیاسی در این کشور برگزار شد و برای اولین بار مردم ایتالیا رای به یکپارچه سازی سیاسی این کشور دادند .

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,431
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 54,932
  • بازدید کلی : 293,124
  • کدهای اختصاصی