loading...
نرم افزار,تصاویر,وبازیهای کامپیوتره یک جا در اینجا
shayan بازدید : 195 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم.

ra4 2461 اعتماد به نفس واقعی به چه صورت است؟

 

 

اول از همه باید بدانید منظور از اعتماد به‌نفس، اعتماد به‌نفس واقعی است نه لاف های بیهوده و خود بزرگ‌بینی های مصنوعی. افرادی که فقط فیلم انسان های بی‌باک و با اعتماد به‌نفس را بازی می کنند، هیچ ویژگی خاصی برای الگو برداشتن ندارند.

اما انسان های واقعا معتمدبه‌نفس ویژگی های والایی دارند که باید از آنها یاد بگیریم تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم. از جمله به موارد زیر باید اشاره کرد.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 217 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

به دنبال پیروی از توصیه ها و نکاتی که در زیر آمده است مطمئن باشید که از خرید لباس خود هرگز پشیمان نخواهید شد.

hou5ی40 چه نکاتی را باید در هنگام خرید لباس رعایت کنیم ؟

آیا شما از جمله کسانی هستید که لباس را فقط برای آویزان کردن در کمد لباس هایتان می خرید و از بیشتر آنها استفاده نمی کنید؟ممکن است به هنگام خرید لباس از اینکه این لباس را خریده اید کاملا راضی باشید اما هنگامی که به خانه بر میگردید و آن را پرو می کنید کاملا از این خرید پشیمان شوید. کالین مگارو Colin Megaro مشهور و معروف در سبک و مد در لس آنجلس می گوید : نگران نباشید . شما می توانید باز هم از لباس هایی که فقط در کمد لباس هایتان قرار داده اید استفاده کنید و دوباره آنها را بپوشید. اما ما در اینجا ۸ نکته به هنگام خرید لباس را برایتان بیان کرده ام که توجه به این نکات در نهایت باعث می شود شما از دیدن کمد لباس هایتان لذت ببرید و تمامی لباس های خود را دوست داشته باشید.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

shayan بازدید : 165 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

موفقیت به افراد برگزیده تعلق ندارد؛ موفقیت متعلق به شماست، اگر بخواهید به دنبال آن بروید.

موفقیت را هیچ جا پخش نمی کنند، شما باید آن را بدست آورید، ولی نه با زور. اگر از درون فرد موفقی شوید می توانید موفقیت را بدست آورید.

ra4 1284 راه های رسیدن به موفقیت

 

 

هفت کلید موفقیت که زندگی انسان را تغییر می دهند عبارتند از:

 

۱٫ جرأت انجام کار را داشته باشید.

دیل کارنگی می گوید: کسی به بعیدترین نقطه می رسد که می خواهد کاری را انجام دهد و جرأت انجامش را دارد. قایق اطمینان از ساحل دور نمی شود.

برای خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه کنید

shayan بازدید : 656 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

hhیs328 آشنایی با رشته های مختلف قایق رانی

 

یکی از دو رشته ی المپیکی خانواده ی بزرگ قایقرانی است. آب های آرام۱ به دو رشته ی کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند.
قایق کانوکانادایی پ، قایق بسیار باریک و بدون سکانی است ورزشکار در آن زانو میزند و تنها به یک سمت پارو میزند. پاروی این رشته یک کفه داشته و در سمت دیگر آن دسته T دارد که قایقران آن را به دست میگیرد.
کایاک نیز قایقی باریک است که هدایت آن به وسیله ی سکان انجام میگیرد و قایقران در آن نشسته و با حرکات دست و کمر پارو می زند.پاروی کایاک از هر دو طررف کفه دارد.
در مسابقات آب های آرام قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه در مسافت های مختلف ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متری مسابه می دهند.
در این رشته مسابقاتی با مسافت های بیشتر از ۱۰۰۰ متر با دو نقطه ی برگشت و دو مسیر مستقیم نیز برگزار می شود. در واقع، هدف از این ورزش پارو زدند در مسافت های تعیین شده با بالاترین سرعت ممکن است.
مسابقات آب های آرام، در برنامه ی المپیک سال ۱۹۳۶ معرفی شدند و تا کنون نیز ادامه داشته اند. آب های آرام خود شامل دوازده مسابقه در المپیک است که به ترتیب عبارت اند از: کایاک یک نفره، کایاک دو نفره، کایاک چهار نفره، کانوی یک نفره و کانوی دو نفره هزار متر و پانصد متر مردان و کایاک یک نفره، کایاک دو نفره و کایاک چهار نفره پانصد متر زنان.
گذشته از المپیک مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون جهانی بین المللی هر ساله در رده ی بزرگ سالان و هر دو سال یک بار در رده ی نوجوانان برای مردان و زنان انجام می گیرد.

برای خوندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجه کنید

shayan بازدید : 206 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی و ساخت اتوران ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. نرم افزار AutoRun Pro Enterprise جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و… جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت اتوران AutoRun Pro Enterprise

shayan بازدید : 272 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC برنامه ای کاربردی است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست با استفاده از این نرم افزار میتواند سرعت ویندوز خود را بالا برده و کار کردن با سیستم را راحت تر کنند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت میباشد.  شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز speedupmypc

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت باعث رضایت شما قرار گرفته است؟لطفا نظر دهید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 54,895
  • بازدید کلی : 293,087
  • کدهای اختصاصی